Goed, vriendelijk personeel, fijne winkel

Vakkundig personeel, meedenkend

Netjes geholpen aan de telefoon

Leuke artikelen voor een leuke prijs

goeie prijs van de artikelen

nee

Monique

Mijn ervaring met dit bedrijf is enigszins slecht omdat de bank die geleverd is verkeerd besteld is door de winkelmedewerker. Dat houdt in dat ik dan wel de verkeerd geleverde bank kan gebruiken tot... Mijn ervaring met dit bedrijf is enigszins slecht omdat de bank die geleverd is verkeerd besteld is door de winkelmedewerker. Dat houdt in dat ik dan wel de verkeerd geleverde bank kan gebruiken tot de nieuwe geleverd wordt, maar moet weer 12 weken op de nieuwe bank wachten. Krijg wel iets korting voor het ongemak maar dat is niet in vergelijking hoe ik er nu bij zit!! het kortingsverschil is trouwens nog steeds niet terug gestort terwijl ik wel betaald heb (voor de verkeerde bank) Slechte afhandeling!!

Vriendelijk personeel, probeert oplossingen te zoeken alleen schort het daar wel aan.

Als de klant geld tegoed krijgt, deze direct afhandelen!!!

Winkel op mooie locatie, met veel keus en vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel, dat goed luistert naar mijn wensen als klant.

Jammer dat de levertijd zo lang is.

Dijkstra

Mooi assortiment, moderne meubels prijs kwaliteit is goed.

Moderne uitstraling van het assortiment, levering conform afspraak, gebundeld met de levering van andere artikelen.

Bestelde artikelen worden verlaat uitgeleverd, liever meteen de juiste verwachte levertijd meedelen ipv valse hoop te wekken door een verkeerde vermoedelijke uitleverdatum te vermelden.

Jannie

Vriendelijk en deskundige verkoopsters

Netjes en tijd voor de klant.

R V.d.Meer

Zeer goede service en vriendelijke medewerkers

Vriendelijke en beleefde medewerkers

Geen ,ben zeer tevreden