Prima tafel,

Jammar van de lange levertijd.

Fieten

Ik heb geen goede ervaring met Profijt meubel Hoogeveen. We hebben 6 stoelen gekocht. Eenmaal de stoelen thuis. Mistte wij voor 4 stoelen schroeven. Profijt meubel hebben toen de schroeven naar ons... Ik heb geen goede ervaring met Profijt meubel Hoogeveen. We hebben 6 stoelen gekocht. Eenmaal de stoelen thuis. Mistte wij voor 4 stoelen schroeven. Profijt meubel hebben toen de schroeven naar ons opgestuurd. Pastte 2 schroeven als nog niet in de stoel. Later nog een andere stoel gekocht. Eenmaal opgezeten, kraakte deze gigantisch. Nu is onze stoel opgestuurd en wachten we af wanneer we deze terug krijgen. Al met al geen goede ervaring.

Zie beschrijving van de ervaring van ons.

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte mevrouw Fieten,
Geachte mevrouw Fieten,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Hoogeveen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Onze excuses dat uw armstoelen niet juist en volledig geleverd zijn. Wij hebben uw reactie besproken in het verkoopteam en met de leverancier. De fauteuil is inmiddels gerepareerd en heeft u weer thuis staan.
Wij hopen u hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wij wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe stoelen en fauteuil.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL HOOGEVEEN
D. Assen
(verkoopleider)

Maaike Holtrop

Hartstikke goed!

Meedenkend en een eerlijk advies over onderhoud meubels.

Wij wouden de meubelen graag laten bezorgen maar dan werden de meubels later bezorgd.
Daarom ervoor gekozen de meubelen zelf op te halen.

Goed advies. Snelle service en levering.

Veel variatie per artikel

N.v.t service was prima

Prima geholpen , niet opdringerig, zeer behulpzaam !!

Denken goed mee over vervoer

Nee

Bouckaert

Heel tevreden over de behulpzame voerkoopster,zij heeft álle moeite gedaan om onze stoelen voor de Kerst te bezorgen en het is haar gelukt geweldig

Hulpvaardig

De tips zijn voor het magazijn dat ze een beetje meewerken.

Christoffers

We hebben op 19 september een bank gekocht bij Profijtmeubel Hoogeveen. De bank zouden we kunnen ophalen in de tweede week van januari maar eind november mochten we de bank al ophalen. We zijn zeer... We hebben op 19 september een bank gekocht bij Profijtmeubel Hoogeveen. De bank zouden we kunnen ophalen in de tweede week van januari maar eind november mochten we de bank al ophalen. We zijn zeer tevreden met de bank, alleen mocht het stukje service wel beter. Dit niet ten nadele van de medewerkers maar van het beleid van de winkel. De bank was €1298,75 en wouden we dat hij werd thuisbezorgd, dan moesten we nog eens €60 daarvoor neerleggen. Dit terwijl wij al een bank kochten voor €1298,75.

Als men voor een groot bedrag iets koopt zouden er geen bezorgkosten ook nog bij moeten komen.

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Wij hebben uw reactie besproken in het verkoopteam en zullen de bezorgservice beter toelichten.
Wij hopen u hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u verder veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL HOOGEVEEN
D. Assen
(verkoopleider)

Hennie Kleine

We werden goed geholpen en alles word uitgelegd hoe het werkt.

Niks geen poeha

Nee

Nette en gezellige winkel, en je word netjes geholpen!

Geke Zantingh

Profijt Hoogeveen is gezellig ingericht, ruime keus, de medewerkers zijn vriendelijk,deskundig en geven een eerlijke mening!

Zeer vriendelijke personeelsleden, welke goede tips/ideeen geven

Geen!!