1916 beoordelingen

1916 Reviews

Mart

Goede verkoper. Nam de tijd die ik nodig had om tot een goed beslissing te nemen .

Goed advies en heel vriendelijk en nam ruim de tijd om alles uit te leggen. Ook de kwaliteit en prijs verhouding zijn dik in orde.!

Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

J nass

Mee denken

Jeroen

Goede ervaring. Fijne service van de medewerker die ons heeft geholpen onze bank te kopen. De levering duurt even, maar dan heb je ook wat.

De vriendelijke service en de tijd die voor je wordt genomen bij het kiezen en aanschaffen van je product.

Nee

Özdas

Blijkbaar is de klant hier niet de koning! Kinderen zijn hier duidelijk niet toegestaan. Afgaande op het gedrag van de zaakvoerder mogen kinderen bij voorkeur de winkel niet in, laat staan ​​de... Blijkbaar is de klant hier niet de koning! Kinderen zijn hier duidelijk niet toegestaan. Afgaande op het gedrag van de zaakvoerder mogen kinderen bij voorkeur de winkel niet in, laat staan ​​de cacao uit de automaat halen. Alleen klanten die iets kopen (hieronder vallen geen kinderen) mogen slechts één koffie per keer tappen. Als een kind toch op het idee komt, voordat het zelf iets kan trekken, wordt de lege beker uit je hand gegrist en wordt het kind vermaand. Nauwelijks een minuut in de winkel betekent dat je hier niet de hele dag koffie kunt zitten drinken. Deze man noemt zichzelf een manager. Wat laat zoiets achter in het kind? Die vraag zal ik aan een psycholoog moeten stellen. Ik vraag me af of ik moet klagen.

We konden de sterke punten van het bedrijf niet ervaren vanwege ongepast gedrag van de manager.

Word klant- en kindvriendelijker en houd de beheerder in de gaten.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Beste Familie Özdas,
Dank voor het schrijven van uw review, de feiten zijn echter nogal verdraaid.
Beste Familie Özdas,
Dank voor het schrijven van uw review, de feiten zijn echter nogal verdraaid.
Uiteraard zijn families met kinderen van harte welkom in onze winkel. We verwachten dan echter wel dat ouders hun kinderen in de gaten houden en met respect met andermans spullen omgaan.
Deze groep kinderen maakten er een baldadig feest van, knoeiden met chocomelk door de winkel, haalden de toiletten overhoop en speelden met de relaxfauteuils en de traplift. Iedereen begrijpt dat dit niet de bedoeling is en dat we dan moeten ingrijpen. Het spijt ons dat het bij u allemaal onprettig overgekomen is maar een blik in de spiegel kan in deze ook geen kwaad. Elke klant elke familie is van harte welkom maar we laten onze winkel niet vernielen onder het mom “klant is koning”

PROFIJT MEUBEL DOETINCHEM

Astrid Stevens

Ben heel goed geholpen en zeer blij met mijn aankopen.

Goede en kundige verkopers en mooie meubels voor goede prijzen.

B. Sloetjes

Goed advies

veel vrijheid om te kijken en te vragen

Angela Bokkers

Altijd fijne winkel om naar toe te gaan.

Gunnen je genoeg tijd om zelf rond te kijken daarna prettig geholpen

Gj kreunen

Mooie winkel leuk opgezet

Gezellige mensen staan voor je klaar

Bezorgen vindt ik duur

M. Wopereis

Ervaring is twee ledig: we zijn goed geholpen en tevreden met onze aankoop. Maar na de koop bleek dat we de bankstel en de twee stoelen zelf op moesten halen . Gaan we dus niet nog een keer doen. Ervaring is twee ledig: we zijn goed geholpen en tevreden met onze aankoop. Maar na de koop bleek dat we de bankstel en de twee stoelen zelf op moesten halen . Gaan we dus niet nog een keer doen.
En dan heb ik het nog niet eens over de ruime verpakking om die thuis ook nog eens te verwerken.

Regel transport.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor de review meneer M. Wopereis. Fijn dat u goed geholpen bent en we zijn blij met de score die u ons geeft.
Wij hanteren inderdaad een afhaalformule en staan daar juist om...
Wij hanteren inderdaad een afhaalformule en staan daar juist om bekend.
Dit vertellen wij ook in ons verkoopgesprek, maar helaas was dit bij u niet duidelijk.
Onze excuses hiervoor.
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels en graag tot ziens!
Team Profijt meubel Doetinchem

Fam. Oberink

Zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen

vriendelijk en gastvrije ontvangst