1916 beoordelingen

Özdas

Blijkbaar is de klant hier niet de koning! Kinderen zijn hier duidelijk niet toegestaan. Afgaande op het gedrag van de zaakvoerder mogen kinderen bij voorkeur de winkel niet in, laat staan ​​de cacao uit de automaat halen. Alleen klanten die iets kopen (hieronder vallen geen kinderen) mogen slechts één koffie per keer tappen. Als een kind toch op het idee komt, voordat het zelf iets kan trekken, wordt de lege beker uit je hand gegrist en wordt het kind vermaand. Nauwelijks een minuut in de winkel betekent dat je hier niet de hele dag koffie kunt zitten drinken. Deze man noemt zichzelf een manager. Wat laat zoiets achter in het kind? Die vraag zal ik aan een psycholoog moeten stellen. Ik vraag me af of ik moet klagen.

We konden de sterke punten van het bedrijf niet ervaren vanwege ongepast gedrag van de manager.

Word klant- en kindvriendelijker en houd de beheerder in de gaten.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Beste Familie Özdas,
Dank voor het schrijven van uw review, de feiten zijn echter nogal verdraaid.
Uiteraard zijn families met kinderen van harte welkom in onze winkel. We verwachten dan echter wel dat ouders hun kinderen in de gaten houden en met respect met andermans spullen omgaan.
Deze groep kinderen maakten er een baldadig feest van, knoeiden met chocomelk door de winkel, haalden de toiletten overhoop en speelden met de relaxfauteuils en de traplift. Iedereen begrijpt dat dit niet de bedoeling is en dat we dan moeten ingrijpen. Het spijt ons dat het bij u allemaal onprettig overgekomen is maar een blik in de spiegel kan in deze ook geen kwaad. Elke klant elke familie is van harte welkom maar we laten onze winkel niet vernielen onder het mom “klant is koning”

PROFIJT MEUBEL DOETINCHEM

Score voor Profijt Meubel Doetinchem: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Aangekocht product: We hebben en zullen daar niets kopen!