Assortiment
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Z Gundu

Op 12 juni hebben we een bestelling geplaatst en heeft winkel medewerkster een ruime aflever tijd met en afgesproken en zal uiterlijk in week 34 afgeleverd worden. Zij was ook op de hoogte dat wij geen bank in huis hebben. Je kan natuurlijk tegen betaling van bezorgkosten een auto lenen en ook zelf een leenbank ophalen. Maar omdat wij niemand hebben om in en uitladen konden we daar geen gebruik van maken. Inmiddels zitten we al op eind week 37 en nog geen levering plaats gevonden. Als je naar de winkel belt werd beloofd dat ze zullen uitzoeken en voor dat ze ophangen wensen je nog succes toe. En zoals gewoonlijk bellen ze niet terug.
Als klant kan je ook nergens je klacht indienen.
Zeer teleurstellend.

Alles. Belangstelling tonen

Reactie Profijt Meubel Barendrecht:

Goedemorgen Mevr. Sari,
wij hebben gisteren 15/9 inderdaad met elkaar gesproken, waarin wij mededeelden, dat wij een mail naar onze leverancier zouden sturen met het verzoek om een meer
duidelijke levertijd door te geven, wij hebben u deze ochtend ook direct het antwoord doorgegeven.
Helaas kunnen wij hier niets aan veranderen en zullen wij de levering af moeten wachten. Ook wij hopen dat wij u zo snel mogelijk kunnen bellen dat de bestelling
ook daadwerkelijk binnen is

Score voor Profijt Meubel Barendrecht: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Candelas hoekbank 2,5/2,5