Ibn Battuta

Bestellen van mokken met verschillende designs

Boerhaave Medisch Centrum

Beeldengalerij Het Depot

Mijn ervaring was niet goed. Slechte communicatie, levering niet op tijd. Heeft ons extra kosten opgeleverd.

Administratiekantoor Admon B.V.

Prima en snelle levering

Snelle en correcte service

Zevenstar

Mijn ervaring is zeer positief, goed en vriendelijke communicatie gehad. Zeer tevreden over het geleverde product.

YCCNL

Wij, de YCCNL, heeft reisbekers met print besteld voor ons 25 jarig jubileum. We zijn zeer tevreden , een prima begeleiding bij de bestelling en afhandeling daarvan en er is een mooi product... Wij, de YCCNL, heeft reisbekers met print besteld voor ons 25 jarig jubileum. We zijn zeer tevreden , een prima begeleiding bij de bestelling en afhandeling daarvan en er is een mooi product geleverd. Onze leden waren er lovend over.

DuFor

In onze kubussen blijkt geen magneetje in te zitten terwijl in het voorbeeld dat ik van ze heb gekregen wel een magneetje zit. Ook kreeg ik de 5x5 cm kubus sample (met magneet dus) terwijl ik... In onze kubussen blijkt geen magneetje in te zitten terwijl in het voorbeeld dat ik van ze heb gekregen wel een magneetje zit. Ook kreeg ik de 5x5 cm kubus sample (met magneet dus) terwijl ik interesse had in de 6x6 of 7x7 cm.
Door het ontbreken van het magneetje valt de kubus steeds open ipv dat hij in een vierkant blijft staan.
Ik kreeg alleen een kort mailtje met als verklaring dat er is een verkeerde sample verstuurd, daar kunnen we het mee doen.

Mijn ervaring is positief. Ik had zeer aangename gesprekken met de medewerkers van het bedrijf en samen kwamen we tot goede gadgets.