GMB Services B.V.

Vriendelijk team met een goede service. Leveren kwaliteit producten met een mooie uitstraling. Gaan een uitdaging niet uit de weg.

Lia de Witt

Ik heb een hele goede ervaring, erg klantvriendelijk helemaal Top

Zeer slecht, het bouwen van een professionele site laten ze aan jou over. We hebben totaal 20 bedrijven verzameld met klachten. Hen advocaten Bosveld doet ook mee met het innen van de facturen... Zeer slecht, het bouwen van een professionele site laten ze aan jou over. We hebben totaal 20 bedrijven verzameld met klachten. Hen advocaten Bosveld doet ook mee met het innen van de facturen terwijl zie niks leveren.

Geen, alleen spam versturen kunnen ze goed.

Dit bedrijf moet aan de schanpaal

Alles prima verlopen :)

vv Haulerwijk

Snelle communicatie & levering

Slecht, contact met de klant is erg slecht te noemen. Niet meedenken, niet adequaat reageren.

Goede ervaringen met Cow!

Pienter

Goed product, levertijd iets langer dan verwacht. Uiteindelijk goed gecommuniceerd.

Jeroen

De mensen van premiums hebben mij ontzettend goed geholpen met de bestelling en verloop er van. Goed advies van de medewerker en onze actie is dan ook goed geslaagd. De klanten waren er blij mee!

Goede begeleiding, Goed advies en vriendelijk personeel.

Bestellen kan gemakkelijker (Er is mij verteld dat er een nieuwe bestel proces gemaakt en online is. Zal dit bij de volgende bestelling wel zien!)