Zeer slecht. Mailen veel reklame. Wanneer we daarop ingaan worden we gebeld. We vragen of wat wij willen mogelijk is. Na twee telefoontjes van hen blijkt dat het kan. Dan gaan wij er op in en zeggen... Zeer slecht. Mailen veel reklame. Wanneer we daarop ingaan worden we gebeld. We vragen of wat wij willen mogelijk is. Na twee telefoontjes van hen blijkt dat het kan. Dan gaan wij er op in en zeggen dat we het wel willen. Worden we weer gebeld met de vraag hoe we het zouden willen, dus ze luisteren niet naar elkaar en weten zogenaamd niets. Zeer irritant.
Dan blijkt ineens dat het absoluut niet kan wat we willen.................tjonge wat een drollen.

Nee, uiteindelijk nog niets aan kunnen schaffen. Ze houden je graag zoet.

Ja we hebben veel verbeterpunten. Gewoon niet laten bellen door mensen die niets weten.

Bianca Eekelder

Prima! Mensen die je wensen begrijpen en er ook naar handelen.

Super snel geholpen, goede ondersteuning telefonisch gehad.

Vriendelijkheid en professionaliteit

De chat met een medewerker

Het was een eerste en zeer positieve kennismaking met dit bedrijf

Zeer goed contact met het bedrijf gehad.

Ons logo wilde we iets aangepast hebben. Dit werd prima geregeld en naar zeer grote tevredenheid aangepast.

Levering van de door...
Zeer goed contact met het bedrijf gehad.

Levering van de door ons bestelde bekers was zelfs 5 dagen eerder dan opgegeven.

Uitstekende service.

The Cow company kon niet waarmaken wat ze hadden beloofd en zijn daar in een voor ons te laat stadium bij ons op teruggekomen.

ml

Beloven veel, komen afspraken niet na, houden inhoudelijk gesprek af met beleefde herhalingen van afspraken, die niet nagekomen worden. Na anderhalveaand nog geen website...wel rekeningen.

Kunnen goed en enthousiast verkopen.

Afspraken nakomen. 24 uur bereikbaar zegt niets als er niets gedaan wordt met vragen en opmerkingen.

Buiten-Goed

Goede snelle levering, de bestelling ziet er super goed uit!

Duidelijke communicatie tijdens het gehele proces

Hotel Gaasterland

Prima telefonisch contact en overleg over de bestelling gehad. Tijdige levering. Mokken zien er goed uit!