Prettige onderneming om mee te werken

Fijne organisatie, niet bureaucratisch, prettige klantenservice

Multilease is één van onze (3) lerasemaatschappijen. Zitten in het uitbrengen van offertes een beetje 'middenin', dus soms goedkoper, soms duurder. Bereikbaarheid en reactie op... Multilease is één van onze (3) lerasemaatschappijen. Zitten in het uitbrengen van offertes een beetje 'middenin', dus soms goedkoper, soms duurder. Bereikbaarheid en reactie op vragen/leaseoffertes was afgelopen jaar / 2 jaar niet goed.

Het voelt als een klein bedrijf wat heel fijn is omdat je geen nummer bent. Wel is het veel nabellen en wachten op antwoorden. Dit kan wel sneller. De prijzen en auto’s die geregeld kunnen... Het voelt als een klein bedrijf wat heel fijn is omdat je geen nummer bent. Wel is het veel nabellen en wachten op antwoorden. Dit kan wel sneller. De prijzen en auto’s die geregeld kunnen worden voor short lease zijn wel goed.

Prettig contact, geen poespas en geen issues.

De algemene ervaringen met Multilease zijn goed. Eenvoudig te bereiken en denken mee.

Tot het vertrek van Inga van Goudoever uitstekende ervaring Snel en effectief. Prettig en klantgericht contact.
Na het vertrek van Inga traag en stroperig. Regelmatig dien ik n.a.v.- gestelde vragen of offertes te rappelleren.

Betere ervaringen gehad.