Eerste bestelling bij Goodstore

Het was niet onmiddellijk geheel duidelijk of de online betaling geslaagd was. Bij navraag op het mailadres heb ik wel antwoord gekregen.

Jan van Staalduinen

Geen problemen

gewoon goed

nee

Goede en snelle aflever service

Het geleverde punt was goed verpakt voor verzending

Nvt

Makkelijk toegankelijk

Geen verzendkosten, dat is uitzonderlijk!

Ik vind dat jullie het goed doen, ga zo door!!

Prima, snelle levering!

Info over verloop order, zeker bij een afwijkend leverings-adres, ik wist niets over de snelle levering aan mijn klant.

nvt

nvt

Snelle levering. 10x hetzelfde product besteld, een aantal hiervan waren in mindere staat dan de andere.

Goede prijs en snelle service!

Goede prijs

Case

Onze bestelling werd niet binnen de beloofde datum geleverd en dit was het bedrijf al bekend op het moment van levering. De informatie op de website. "Levering binnen 48 uur," en "Vandaag nog... Onze bestelling werd niet binnen de beloofde datum geleverd en dit was het bedrijf al bekend op het moment van levering. De informatie op de website. "Levering binnen 48 uur," en "Vandaag nog verzonden" kloppen gewoon niet.

De opvolging na onze ontevredenheid stel ik zeer op prijs. De late levering blijkt een incident te zijn. Het aanbieden van een tegemoetkoming vind ik positief.

Als je levering binnen 48 uur belooft, dan moet de klant daar op kunnen rekenen.
Het ene zeggen en het andere doen vind ik niet kunnen.