2065 beoordelingen

2065 Reviews

Francesco Antonietti

Meer dan 15 dagen wachten op de levering, kwaliteit lijsten staat niet in verhouding tot de prijs

men wordt goed op de hoogte gehouden.

uw prijzen zijn te hoog voor de geleverde kwaliteit

Tinie Pragt

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit

J.H. Mooij

Prima product

Duidelijke website met goede beschrijvingen

Door sinterklaasdrukte wat langere levertijd

Mark Boekel

De lijst is mooi en was zeer goed verpakt.
De lijst is mooi en was zeer goed verpakt.
Maar, de levering liet wel lang op zich wachten. Ook nadat ik gebeld had en mij werd verteld dat de levering 1 dag later zou plaatsvinden dan aangegeven, duurde het daarna nog 2 dagen extra voordat de levering uiteindelijk plaatsvond.

Mooie lijst, en zeer goed, goed beschermd verpakt.

Zorg ervoor dat er geen onduidelijkheid is over de leveringdatum.
Niks zo storend dan iets 'beloven' en het vervolgens niet na komen. Underpromise & overperform is altijd beter!!
Op de...
Zorg ervoor dat er geen onduidelijkheid is over de leveringdatum.
Op de site staat dat de levering een X aantal werkdagen kan duren, maar bij bestelling wordt gemeld/ de indruk gewekt dat wanneer je voor n bepaald tijdstip besteld (ik geloof 23h00), de levering de dag daarna zal plaatsvinden.
Dat laatste gebeurde niet, dus heb ik na 2 dagen gebeld en werd mij, een soort van 'sussend', gemeld dat de levering om allerlei redenen 1 dag later zou zijn dan wat de site zegt. Dat zijn twee verschillende berichten...
Na dat telefoongesprek duurde het echter nog 3 dagen. Wederom, niet zoals werd beweerd.

Reactie Lijstenwebwinkel.nl:

Beste Mark,
Dank voor bericht en feedback. Wij zijn het helemaal met u eens! Helaas is er bij uw bestelling het een en ander mis gelopen qua levertijd. Nogmaals excuses daarvoor!
Wij zijn u...
Beste Mark,
Wij zijn u nog tegemoet gekomen door de gemaakte verzendkosten van €5,99 terug te storten op uw rekening en hopen een eventueel toekomstige order beter te kunnen verwerken.
Goodstore Verkoopteam

Ingrid Kienjet

Prima!

Snelle levering goede kwaliteit

Danielle Grob

Prachtige lijsten en perfect verzonden.

De manier waarop zij de lijsten verzenden is werkelijk top!

Geen enkele.

Raynold Bruessing

Prima info, prijs, en levering

Snelle levering, website

Martin Boskamp

Goed product, snelle levering

Mooi afgewerkte schilderijlijst, aantrekkelijk geprijsd

Nvt

Jan Melis van

Goed bedri1jf levertijden lijsten service is uitstekend

Mooie lijsten

Bij aflevering door DHL slechte service wordt aangebeld pakket TEGEN de deur gezet en weg is de persoon wacht niet totdat er iemand open doet

Frida wagenborg

Mooie lijst