Loek Jorritsma

Thuis, in de buurt en toch stedelijk.

Vivienne Heddes

Door het lokale karakter van de winkel en het eerlijke advies is het een prettige partij om mee samen te werken. Wij komen er al jaren en we worden in service nooit teleurgesteld. We hebben 1... Door het lokale karakter van de winkel en het eerlijke advies is het een prettige partij om mee samen te werken. Wij komen er al jaren en we worden in service nooit teleurgesteld. We hebben 1 uitstapje gemaakt naar een grote partij, dat was niet heel goed uitgepakt. Zo kom je gewoon weer terug bij een vertrouwd adres.

Jcveld1962@gmail.com

Nette zaak goede service

Ed de Keijzer

Deskundig advies is tegenwoordig moeilijk te verkrijgen, dus een kleine ondernemer die kennis van zaken heeft, goed en helder communiceert en uitstekende service verleent, is zijn gewicht in goud... Deskundig advies is tegenwoordig moeilijk te verkrijgen, dus een kleine ondernemer die kennis van zaken heeft, goed en helder communiceert en uitstekende service verleent, is zijn gewicht in goud waard !

Squid

Een kleine zaak waar alles is te vinden met vriendelijke, kundige medewerkers die je van dienst zijn.

Johan

Keurig netjes zowel service als uitvoering

Jos en Monique Dusée Brandjes

Namen zullen we niet noemen maar drie medewerkers waar wij mee te maken hadden zijn voor ons toppers en verdienen langs deze weg een groot compliment . Zij dragen deze zaak uit als nooit tevoren en... Namen zullen we niet noemen maar drie medewerkers waar wij mee te maken hadden zijn voor ons toppers en verdienen langs deze weg een groot compliment . Zij dragen deze zaak uit als nooit tevoren en zorgen dat deze zaak exclusief is en blijft in de gemeente Hoorn. Dank voor jullie kennis , service en kwaliteiten .

Frans Feller

Fijne winkel en leuk personeel

Hans H.

Zeer vertrouwd, deskundig, betrouwbaar, vriendelijk, zelfs na onze verhuizing naar Amsterdam zijn we trouw klant gebleven