Snelle levering door 2 heren die alles goed uitlegden met humor

R. J. Loman

Goede winkel, aardig en deskundig personeel, al mijn hele leven klant.

C.den Hartog

Winkel met aardig personeel en vakkundig advies. Zeer service minded !

Monique en Jos

Het is voor ons een speciaal zaak die alles correct voor elkaar heeft en uiterst vriendelijke medewerkers kent met kennis van zaken. Je voelt je zeer welkom en er is een serieuze wisselwerking... Het is voor ons een speciaal zaak die alles correct voor elkaar heeft en uiterst vriendelijke medewerkers kent met kennis van zaken. Je voelt je zeer welkom en er is een serieuze wisselwerking tussen medewerkers en klant.

Kristel Brouwer

Fijne betrouwbare winkel dicht in de buurt.

Trudy Mooi

Alle medewerkers zijn er vriendelijk en duidelijk in de uitleg van de produckten die er worden verkocht.

Uitstekende service in de winkel, bij aflevering en daarna.

Loek Jorritsma

Thuis, in de buurt en toch stedelijk.

Vivienne Heddes

Door het lokale karakter van de winkel en het eerlijke advies is het een prettige partij om mee samen te werken. Wij komen er al jaren en we worden in service nooit teleurgesteld. We hebben 1... Door het lokale karakter van de winkel en het eerlijke advies is het een prettige partij om mee samen te werken. Wij komen er al jaren en we worden in service nooit teleurgesteld. We hebben 1 uitstapje gemaakt naar een grote partij, dat was niet heel goed uitgepakt. Zo kom je gewoon weer terug bij een vertrouwd adres.