Namens mijn moeder

Fijne ervaring! De inbouw koelkast werd vakkundig geplaatst.

Hey Pieter,
Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Van der Put

Voor storing aan wasmachine gebeld. Volgende dag al opgelost.

Beste familie van der Put,
Goed om te horen. Bedankt voor uw review. Groeten Team Leo van der Steen!

Cornelissen

Beste familie Cornelissen,
Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Personeelskracht

Prima, persoonlijk, professioneel

Hey Familie van Dongen,
3 hele mooie complimenten. Bedankt daarvoor. Groeten Team Leo van der Steen!

Hans Dona

Ik had duidelijk het idee dat men niet primair uit was op omzet draaien, maar dat het belang van de klant centraal stond

Beste Hans,
Beste Hans,
Dat sowieso alleen er moet zeker omzet gedraaid worden:-) Belang van de klant staat bij ons zeker voorop en we vinden het goed om te horen dat u dat ook zo ervaren heeft. Groeten Team Leo van der Steen!

Particulier

Erg vriendelijk en kundig personeel

Beste familie Pas,
Thanks. Groeten Team Leo van der Steen!

Rien Smarius

Zoals al vele jaren wordt je in de winkel vriendelijk en goed geadviseerd en ook de monteurs die bij je thuiskomen zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Kortom je krijgt altijd een perfect advies... Zoals al vele jaren wordt je in de winkel vriendelijk en goed geadviseerd en ook de monteurs die bij je thuiskomen zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Kortom je krijgt altijd een perfect advies en een prima service

Hey Rien,
Bedankt voor je bericht. Tot de volgende keer. Groeten Team Leo van der Steen!

Renk Roborgh

Met een deur van de magnetron pech. Nieuwe scharnieren besteld in Duitsland, maar verkeerde opgestuurd. En vervolgens geïnstalleerd maar stoppen sloegen door. Weer spul uit Duitsland moeten laten... Met een deur van de magnetron pech. Nieuwe scharnieren besteld in Duitsland, maar verkeerde opgestuurd. En vervolgens geïnstalleerd maar stoppen sloegen door. Weer spul uit Duitsland moeten laten komen. Maar iedereen bleef professioneel en behulpzaam. Dank daarvoor. Vooral aardige medewerkers.

Beste Familie Roborgh,
Beste Familie Roborgh,
Dat ging inderdaad niet helemaal zoals we verwacht hadden. Uiteindelijk is het toch tot een goed einde gekomen en hebben we het netjes kunnen afwerken. Groeten Team Leo van der Steen!

Pieter van Ingen

Fantastisch bedrijf dat snel kan schakelen en met je meedenkt.

Hey Pieter,
Bedankt voor dit mooie bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Daniëlle Pullens

Ben heel tevreden! Ik weet jullie nu te vinden!

Hey Danielle,
Kijk dat is mooi om te horen. Tot de volgende keer dan he ;-) Team Leo van der Steen!