Gerard van de Wouw

Zéér tevreden. Vlotte service. na één dag was het bestelde onderdeel al binnen.

Hey Gerard,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Mark Lemmens

Goed advies gekregen. Ondanks dat online winkelen steeds meer de overhand neemt is de lokale ondernemer met goed advies een meerwaarde.

Hey Mark,
Hey Mark,
Fijn dat u dat zo ziet. We merken dat er toch steeds meer online shoppers terug komen naar de lokale ondernemer voor een beter advies en service. Wij doen er in ieder geval alles aan om de klant daarin zo goed mogelijk te adviseren. Groeten Team Leo van der Steen!

Sandra

Afgelopen zaterdagochtend 27/1 een nieuwe wasdroger gekocht. Na uitgebreid geinformeerd te zijn hebben we hem gekocht. En hij kon smiddags al geleverd worden. Dus erg blij mee.

Hey Sandra,
Leuk om te horen. Veel plezier met uw nieuwe wasmachine. Groeten Team Leo van der Steen!

Gerrie Weideveld

Zeer tevreden met alles.

Hoi Gerrie,
Bedankt voor uw bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Verdonk

Vakkundig, attent en aardig, al is dat laatste slechts mooi meegenomen voor een reparatie 😊

Beste familie Verdonk,
maar wel leuk om te horen ;-) Ik ga het doorgeven aan ze. Groeten Team Leo van der Steen!

van Dam

Snelle service, aardige en deskundige monteur!

Beste familie van Dam,
Bedankt voor dit compliment. Groeten Team Leo van der Steen!

TOINVANDENOEVER

Fijn bedrijf Erg klantvriendelijk

Hey Toine,
Super bedankt voor uw bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Judith Kuijsten

Goede service. In de winkel stonden slechts 2 vaatwassers waardoor het moeilijk was een goed beeld te vormen. Ik moest goed doorvragen. Dat was jammer. Maar we kwamen daarna op goede oplossingen en... Goede service. In de winkel stonden slechts 2 vaatwassers waardoor het moeilijk was een goed beeld te vormen. Ik moest goed doorvragen. Dat was jammer. Maar we kwamen daarna op goede oplossingen en een passende nieuwe vaatwasser. Hele goede, kundige en vriendelijke monteur. Ik kom zeker bij jullie terug.

Beste Judith,
Beste Judith,
Helaas is onze winkel niet groter en moeten we keuzes maken. Gelukkig kunnen we over de rest wel alles vertellen en zijn we daarom ook tot een passende oplossing gekomen. Fijn om te horen. Groeten Team Leo van der Steen!

Van Dijk

Vriendelijk personeel

Beste familie van Dijk,
Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Bea

Top

Hoi Bea,
Thanks voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!