Van Nistelrooij

Vakkundig, netjes, top.

Beste familie van Nistelrooij,
Bedankt voor de review. Groeten Team Leo van der Steen!

Jan Stoel

Koffiezetapparaat ontkalkte niet. Ik werd snel en heel professioneel geholpen. Prijs had iets lager kunnen zijn. Maar zeer tevreden.

Hey Jan,
Fijn om te horen. Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Roel van de Sande

Hele prettige samenwerking vanaf minuut 1 vriendelijk, behulpzaam,meedekend doe volgende keer zeker weer zaken met Leo van der Steen

Hey Roel,
Dat is goed om te horen. We zien je graag terug in onze winkel. Groeten Team Leo van der Steen!

Bianca

Fijne service, kundig.

Beste Bianca,
bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Kees de Waal

Klantvriendelijke medewerkers zijn ook vak- en deskundig plus prima serviceverlening

Hey Kees,
Bedankt voor dit bericht. Goed om te horen. Groeten Team Leo van der Steen!

Corné van Vught

Goed bedrijf, goede uitleg en service

Beste Corne,
Bedankt voor de mooie review. Groeten Team Leo van der Steen!

R. Groenland

Mee denkers en kijken eerst of het gerepareerd kan worden. Zijn er niet op om gelijk een nieuw apparaat te verkopen.Tenzij het niet anders kan. Goede, bekwame monteurs

Hey Ragnield,
Wat een leuk bericht. Ik ga het doorgeven aan de monteurs. Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Mark Rijpma

De 2 service bezoeken van uw medewerkers kan ik alleen maar met 5 sterren beoordelen!

Netjes, vriendelijk, kundig, en afspraak is afspraak…

Mijn complimenten!

Hey Mark,
Super top om te horen. Bedankt voor je positieve bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Angela

Heel
Tevreden

Beste Angela,
Thanks voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Fam v.weert

Voor de eerste keer daar geweest en goed advies en gesprek voelde vlug vertrouwd zeer goede service . Bij het afleveren aan huis zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.zal zeker bij vrienden en... Voor de eerste keer daar geweest en goed advies en gesprek voelde vlug vertrouwd zeer goede service . Bij het afleveren aan huis zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.zal zeker bij vrienden en bekenden dit witgoed bedrijf aan prijzen.

Beste familie van Weert,
Super leuk om te horen dat uw eerste bezoek zo positief is geweest. Bedankt voor de review en tot de volgende keer. Groeten Team Leo van der Steen!