Stefano

Good

Customer Service

Inform in advance about delays on the delivery of the items

Jurgen

Ik zocht een paar filament Led lampen, maar veel sites die verkopen geven niet volledige informatie. Hierdoor is het moeilijk beoordelen wat de kleurwarmte en het aantal lumen een lamp heeft. Bij... Ik zocht een paar filament Led lampen, maar veel sites die verkopen geven niet volledige informatie. Hierdoor is het moeilijk beoordelen wat de kleurwarmte en het aantal lumen een lamp heeft. Bij Lampenlichtshop.nl stond gelukkig wel alle technische informatie vermeld.

Volledige technische specificaties van de producten.

Ted Roest

Goed, alleen was beide verpakking beschadigd maar gelukkig niet het product. Op tijd geleverd

Goeie aanbiedingen, gratis levering. Goeie uitleg over de producten

Let op beschadigingen aan de verpakkingen

Glenn Mulderij

Prima producten, afhandeling kan veel sneller

Goed verpakt, kwalitatief goede spullen

Een order met ruimt 20 items, is meerdere dagen vertraagd omdat één item niet op voorraad was. Terwijl er een levertijd van één dag was aangegeven. Dit had veel sneller gekund, of in elk geval de... Een order met ruimt 20 items, is meerdere dagen vertraagd omdat één item niet op voorraad was. Terwijl er een levertijd van één dag was aangegeven. Dit had veel sneller gekund, of in elk geval de rest van de order direct kunnen versturen.

Reactie Lampenlichtshop.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en conform een passende oplossing de...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en conform een passende oplossing de order alsog uitgeleverd.
In dit soort gevallen is een deellevering vaak zeker mogelijk dus waarschijnlijk is hier sprake geweest van een miscommunicatie.
Nogmaals onze excuses daarvoor en mochten er verder nog vragen zijn hoor ik het wel.
Hopelijk toch graag tot een volgende bestelling!
Linsey
Goodstore

Henry Kuijper

Perfect, goed geregeld en eerlijk, verzending liep netjes met juiste informatie over de levering.

Verzending, communicatie, openheid over voorraad

Geen ga vooral zo door

Allhan Nes

Goede duidelijke webshop

Veel keus goede prijs

Assortiment uitbreiden

Swatiska scholman

Duidelijke website .snelle levering en duidelijk te volgen

Zeer snel geleverd en mooi verpakt tegen breuk echt top

Geen ik raad iedereen aan hier een aankoop te doen

Martine Jongenelen

Prima!

Ga zo door

Maickel Pollemans/Recruitment4You

Ik heb op 29 maart een bestelling bij jullie geplaatst, werd anderhalve week daarna opgebeld dat de bestelling bij iemand anders was geleverd. Tijdens het telefoongesprek werd verteld dat ze... Ik heb op 29 maart een bestelling bij jullie geplaatst, werd anderhalve week daarna opgebeld dat de bestelling bij iemand anders was geleverd. Tijdens het telefoongesprek werd verteld dat ze volgende week een mail zou sturen met de track en trace code. We zijn nu ondertussen 1 maand verder van de besteldatum en nog op heden niks ontvangen. Ben niet echt tevreden met deze service eerlijk gezegd.

x

Klantcontact verbeteren

eric van woensel

Prima bedrijf, snelle leveringen voor schappelijke prijzen

snel leveren

nvt