Gunter Gheysens

Keuze en duidelijke info

Extra filters

M vd H

Bestelling en bezorging is snel en goed verlopen.

Producten goed en snel vindbaar

Geleverd produsct (https://www.lampenlichthandel.nl/stekkerdimmer-led-3-24-watt.html) functioneert niet goed, want de lamp begint te knipperen als deze dimmer wordt gebruikt.

Gerard

Gewoon goed, levering en product als bedoeld

makkelijk zoeken

geen idee

Goede en snelle levering. Goede prijs en een goed product. Blij mee.

Evert

Ik heb een snoerdimmer voor een ledlamp gekocht. Alles is soepel verlopen. Misschien is het wel handig om aan te geven dat er bij kleine pakketjes, in tegenstelling tot wat er in de mail staat, geen... Ik heb een snoerdimmer voor een ledlamp gekocht. Alles is soepel verlopen. Misschien is het wel handig om aan te geven dat er bij kleine pakketjes, in tegenstelling tot wat er in de mail staat, geen track-en-trace code wordt verstuurd.

Er zou wat meer informatie bij de beschrijving mogen staan, bijvoorbeeld wat voor type dimmer het is (bv fase aansnijding of fase afsnijding). Daarnaast is het wel handig om aan te geven dat er bij... Er zou wat meer informatie bij de beschrijving mogen staan, bijvoorbeeld wat voor type dimmer het is (bv fase aansnijding of fase afsnijding). Daarnaast is het wel handig om aan te geven dat er bij kleine pakketjes, in tegenstelling tot wat er in de mail staat, geen track-en-trace code wordt verstuurd.

Ik kon makkelijk me producten bestelen
Ook heb ik het zeer netjes ontvangen! Goed ingepakt! En de producten zijn van zeer goede kwaliteit!!

Overzichtelijk
En een goede prijs

Ik bestel liever bij bedrijven die met
Post nl versturen omdat ze sneller zijn en altijd even wachten tot je de deur open maakt!
Bij dhl heb je het idee dat iemand belletje lelt

Makkelijk bestellen en correcte levering

van den Berg

Zeer goed

snelle service

nn

Na twee weken bestelling nog niet geleverd. Wel net emailcontact waarin werd beloofd dat de bestelling nogmaals wordt verzonden.

Yahta en Linda Verbeek-Schilders

Enorme keuze verlichting voor mooie prijzen

Goede prijs qualiteit verhouding.

Nvt