Prima service. Snelle reacties

Klantgerichtheid

Willem

Goed; snelle levering; goede verkoopinformatie

zie boven

1. onduidelijkheid naamgeving: heet het bedrijf nu lampenlicht of signerie?
1. onduidelijkheid naamgeving: heet het bedrijf nu lampenlicht of signerie?
2. op de verpakking was met viltstift iets veranderd aan de specificaties van het product. Dat geeft minder vertrouwen, dat je het goede product hebt gekregen, met name als je door deze specificaties bij andere bedrijven niet kon slagen. Maar het werkte meteen goed, dus uiteindelijk geen probleem.

nvt

nvt

G.e Bouwmeester

Alles zeer correct

Vlotte afhandeling

Karin

Lamp besteld en snel en super goed verpakt afgeleverd

Zeer goede verpakking en snel geleverd

snel

thymen

Alle bestelde items zijn op voorraad, de levering is dan binnen 48 uur. Maar na het plaatsen van de bestelling en de ideal betaling komt de boodschap dat levering binnen 48 uur niet gaat lukken.... Alle bestelde items zijn op voorraad, de levering is dan binnen 48 uur. Maar na het plaatsen van de bestelling en de ideal betaling komt de boodschap dat levering binnen 48 uur niet gaat lukken. Mijn bestelling wordt na 48 uur in behandeling genomen. Je mag wel bellen om te kijken naar een andere oplossing, maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt.

Als je de belofte van levering binnen 48 uur niet kunt nakomen, vermeld dat altijd op de website, ook al is het tijdelijk.
Zeg wat je doet, doe wat je zegt! kwaliteitsregel no. 1
Bij de...
Zeg wat je doet, doe wat je zegt! kwaliteitsregel no. 1
Bij de verschillende punten van deze feedback ontbreekt de mogelijkheid:
niet van toepassing, of geen gebruik van gemaakt, of gewoon overslaan.
Derhalve heb ik die als onacceptabel ingevuld

Afspraken zijn goed nagekomen; prima geregeld!

Prima service

direct leverbaar

B.W Venderbos

Zeer goede ervaring

Doen wat we zeggen en zeggen wat we doen