Willem

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Vakmanschap

Kennis van installaties

Jos Driessen

Nvt

Duidelijk informatie, vriendelijke medewerkers.

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke communicatie over werkzaamheden.

Eric wander

Er kwam een monteur die de cursus voor onze apparatuur nog niet gevolgd had.

Service

Ga zo door.

Kennisniveau Monteurs

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis en advies van de monteur

zou ik niet weten

Janssen

Ga zo door

Klantvriendelijkheid van de monteur. Duidelijke afspraken, fijn dat ze kort van te voren aangeven dat ze komen

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid monteur, komen afspraken na

Maria

nvt

Aardig en professioneel montuur

Wat viel u in positieve zin op?

snel adequaat contact en reacties; advies monteur merk en type nieuwe CV ketel

N.v.t.

komt afspraak , tijd en datum na

Wat viel u in positieve zin op?

in een voorgaande vraag reeds beantwoord

Beter communiceren. Tijdsblokken kleiner maken, nu een halve middag gewacht er komt geen monteur langs. Monteur laten bellen als hij bijna bij afspraak is.

Omdat de afspraken niet worden nagekomen. De monteur stond gepland, niemand gezien of gehoord. Zelfs na telf overleg niet meer terug gebeld.

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers waren aan de telefoon vriendelijk.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste meneer en mevrouw, zou u uw gegevens aan ons willen doorgeven zodat ik u beter kan helpen want ik vind het echt heel vervelend dat e.e.a. niet goed is gegaan.