Stephanie

Leuk voor de kinderen. Er zou wel een aangepast tarief mogen als begeleider voor je kind. Nu volle pot moeten betalen.

Davy

Mss was een stop op reservaties te overwegen, jullie kunnen de stroom aan bezoekers gewoon niet aan!

Emily

Het was, als volwassene een heel leuke ervaring maar ik heb nog twee puntjes van feedback.
Ten eerste stinkt de foampit geweldig hard. Het zou interessant zijn om deze eens op een of andere manier schoon te maken (als dit natuurlijk een optie is, ik weet niet hoe zo'n park in elkaar zit)
Ten tweede was er heel weinig beveiliging. Ik heb kinderen heel gevaarlijke stunt zien uithalen, zichzelf verstoppen in een foampit ect... Zeker voor de kleintjes kan wat extra beveiliging geen kwaad.

Maar het was ook super leuk om mij weer kind te voelen. Om angsten te overwinnen en mij gewoon eens helemaal kapot te zweten. Dankjewel voor de leuke ervaring!!

K

Ondanks reservatie een KWARTIER moeten aanschuiven aan kassa. Onvriendelijk behandeld door medewerker. Andere medewerker kon vooral goed treuzelen. Resultaat ondaks ruim op tijd en geen enkele fout... Ondanks reservatie een KWARTIER moeten aanschuiven aan kassa. Onvriendelijk behandeld door medewerker. Andere medewerker kon vooral goed treuzelen. Resultaat ondaks ruim op tijd en geen enkele fout van mijn kant was springsessie al begonnen en was ik die minuten kwijt. Het was duidelijk dat je mijn geld al had.

Simoens nadine

Alles in orde, grote oppervlakte ruime cafetaria

Hans Depuydt

Veel ruimte, mooie cafetaria, vriendelijke bediening

Charlotte Herkenrath

Het jumppark is top en de kindjes vonden het superplezant. Alleen is de formule met eten wat tegen gevallen. Er was onvoldoende personeel om de bediening top te laten zijn. We moesten veel te lang... Het jumppark is top en de kindjes vonden het superplezant. Alleen is de formule met eten wat tegen gevallen. Er was onvoldoende personeel om de bediening top te laten zijn. We moesten veel te lang wachten op eten en drank. Kindjes hadden honger en dorst. Wat normaal is na het spelen. Er was maar 1 iemand voorzien aan de bar die moest instaan voor het bedienen van de drank en ook opdienen van de maaltijd. Wat teveel is voor drie verjaardagsfeestjes in de ruimte en nog enkele losse bezoekers. Vandaar dat wij als ouders niet meer hebben besteld om te eten omdat de kindjes dan te lang op ons gingen moeten wachten.

B

Als je get niet vraagt dan zal je het ook zelf niet te horen krijgen.. slechte service.. verjaardagstafels staan niet duidelijk aangeduid en staan van elkaar weg !