Shana Schallier

Leuk voor kinderen. Ouders kunnen in de cafetaria zitten en terwijl kijken. Soms wat lange wachttijd om drank te krijgen door tekort aan personeel. Leuk ideetje voor verjaardagsfeestjes.

Phoenix Paridaen

Omdat het enorm leuk was voor de kinderen

Steve danneels

Uur geboekt en na 45 minuten stroompanne. Weg laatste kwartier weg geld. Geen compensatie voor "maar" 15 minuten.

Maarten

Veel tijd verloren door electriciteit panne maar geen communicatie over compensatie...?

Bart

Gisteren was er een stroompanne van 16u45 tot omstreeks 17u20. Er kon door onze twee kinderen hierdoor dus slechts een kwartier gesprongen worden in plaats van 60 minuten. Een compensatie zou zeer... Gisteren was er een stroompanne van 16u45 tot omstreeks 17u20. Er kon door onze twee kinderen hierdoor dus slechts een kwartier gesprongen worden in plaats van 60 minuten. Een compensatie zou zeer fijn zijn.

Piet Mortier

Een fotopass van 2€? Echt?? Het is een citroen die je moet uitpersen...

Cindy Van Meerbeeck

Teveel gewone trampolines, in vergelijking met de speciale. Elektriciteit was uitgevallen. We hebben zelf moeten aandringen om voldoende extra tijd te krijgen achteraf om aan ons uur jumping te... Teveel gewone trampolines, in vergelijking met de speciale. Elektriciteit was uitgevallen. We hebben zelf moeten aandringen om voldoende extra tijd te krijgen achteraf om aan ons uur jumping te geraken.

Julie Hawkins

Een kwartier voor het einde was er stroompanne, zal dit worden vergoed? Ik was er nl met twee kinderen

Dewaegemaeker shana

Tof park voor de kinderen . Mag gewoon wel iets vriendelijker aan het onthaal. De studenten aan de bar waren dan weer 100 procent vriendelijker dan de mevrouw die me aan het onthaal bediende.