Marcel van den Elzen

Service mat een hoofdletter S

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

Misschien iets betere controle op de productiefouten. Maar jullie service is snel, correct en echt super. Complimenten. Bedankt daarvoor.

Tabe de Vries

Zeer klantvriendelijk. Snelle levering. En kwalitatief hoog niveau. Ook leuk dat er een persoonlijke boodschap stond op het kaartje bij de bestelling.

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

Bedankt. Het was zeer goed verzorgd.

Sandra Frerichs

Snelle verzending, leuk verpakt en een mooie armband

Niets

C.G. van Tongeren

Mooie degelijke armband. Goede kwaliteit. Correct verpakt en op tijd geleverd.

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

Goede website. Ruime keuze en redelijke prijzen.

Angela Dekens

Ik koop regelmatig armbanden bij de store en service is goed

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

Josh armbanden voor dames de sluiting van armbanden meer keuzes ook qua armbanden zelf voor dames zou ik rekening houden met dat je vrouwen hebt met kleine slanke polsen en sommige mooie armbanden... Josh armbanden voor dames de sluiting van armbanden meer keuzes ook qua armbanden zelf voor dames zou ik rekening houden met dat je vrouwen hebt met kleine slanke polsen en sommige mooie armbanden zijn voor mij/ons wat te groot.
Verder blijf vooral leuke armbanden maken en andere sieraden 😃

marijke

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

het omruilen van een product gratis laten doen!! bij alle webshop in Nederland kan het bijna gratis. En nu 8 euro. schandalig.

Reactie JOSH Armbanden Store:

Bedankt voor je review!
Het ruilen bij ons is gratis, enkel de retourkosten zijn voor eigen rekening
Groetjes
't Juffie

Iwan Koster

Armbanden store is dik ok, product JOSH is compleet waardeloos

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

van de maten die worden doorgegeven klopt helemaal niets van. Ligt niet aan de winkel, ligt aan Josh. Heb mijn armbanden 3x heen en weer gestuurd, veel te klein, veel te groot, weer te klein. De... van de maten die worden doorgegeven klopt helemaal niets van. Ligt niet aan de winkel, ligt aan Josh. Heb mijn armbanden 3x heen en weer gestuurd, veel te klein, veel te groot, weer te klein. De armband die ik nu gehouden heb is nog steeds te groot maar ik ben er klaar mee. Geen Josh meer voor mij

Mischa Bach

Goede ervaring. Snelle afhandeling.

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

Ik werd gebeld omdat de maat doe ik besteld had er niet meer was. Er werd gelijk naar een oplossing gekeken zodat de bestelling wel op tijd zou zijn.

Ellen Stalenhoef

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

Snelle levering, leuke persoonlijke noot erbij

E van Elten

Prima product. Snel en goed geleverd.
Helaas heb een verkeerde maat besteld.
Retourneren en terugbetalen snel en zonder problemen.

Zie boven