Angelica Faassen

Mooie armbanden en de levering was super snel

Die heb ik niet

Bettina Dane-Zwarts

Zeer goede service, snelle en behulpzame reacties op mail met goede bereikbaarheid zowel per mail als telefoon.

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

Sterke punten: er staat duidelijk bij dat in voor de juiste maatvoering contact opgenomen kan worden. Het valt wel op dat voor veel armbanden maar 1 of 2 maten beschikbaar zijn. Anderzijds worden ze... Sterke punten: er staat duidelijk bij dat in voor de juiste maatvoering contact opgenomen kan worden. Het valt wel op dat voor veel armbanden maar 1 of 2 maten beschikbaar zijn. Anderzijds worden ze razendsnel geleverd en op maat gemaakt. Op dinsdag besteld en vrijdag in huis.

A. Brouwer

Extreem goede service! Zeer vakkundig maatwerk en de armband is prachtig.

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

Zeer vriendelijke man die ruim de tijd neemt voor wensen en alles tot in de puntjes verzorgd en met je doorneemt! Alle lof!

Pim Telman

Ik had een armband besteld voor mijn dochter maar deze bleek uitverkocht, de verkoper heeft telefonisch contact opgenomen en mij verwezen naar een gelijkwaardige armband die nauwelijks verschil had... Ik had een armband besteld voor mijn dochter maar deze bleek uitverkocht, de verkoper heeft telefonisch contact opgenomen en mij verwezen naar een gelijkwaardige armband die nauwelijks verschil had met mijn eerste keuze. Ik heb deze toen besteld en toen de man hoorde dat het een verjaardag cadeau bood hij aan om hem feestelijk voor mij in te pakken. Het zag er echt prachtig uit en maakte het cadeau extra speciaal. Dus hele goede service!

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

Strek punt voor mij was de fantastische service.

José Van Duuren

Super service

Peter Slot

I.S. Oranje-Reijers

Snel en keurig verpakt geleverd

Weet geen verbeter punten

Jeanine Deliège

Ik heb een armband besteld, deze ging helaas stuk. Ik mocht het terug sturen en kreeg zelfs de verzendkosten vergoed. Volgende keer ga ik direct terug naar deze webshop. Prima service

Ga zo door

Gast

Heel erg plezierig

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

overzichtelijk, de vergelijking van sieraden die je voorkeur genieten heel duidelijk, goed en snel contact met aardige medewerkers

Yanda van Dijk

Fijn, persoonlijk contact. Snel en netjes geleverd. Leuk verpakt, cadeauverpakking was superleuk gedaan.

Sterke punten, verbeterpunten of tips, we horen het graag!

Zie mijn ervaring, alleen maar positief.