Corina Zijlmans

Op zich is mijn ervaring wel goed maar vond de communicatie niet altijd goed. Soms zelf een mail sturen waarom ik geen reactie had gehad en daar was dan wel een reden voor maar was niet met mij... Op zich is mijn ervaring wel goed maar vond de communicatie niet altijd goed. Soms zelf een mail sturen waarom ik geen reactie had gehad en daar was dan wel een reden voor maar was niet met mij gecommuniceerd, waar ik dan weer onrustig van werd. Voor de klant is dat niet altijd fijn, hebt vaak al genoeg om het gebeuren een plaatsje te geven. Duurt daardoor lang voor het afgewerkt is.
Het contact, gesprekken met Frits waren verder wel prettig, hij was wel belangstellend maar soms dacht ik dat hij sommige dingen dik vertelde niet op had geslagen maar kan ook aan mij liggen dat ik te uitgebreid ben misschien met praten

Van de Pas

Prima , naar tevredenheid

Babak Hashem Jawaheri

Super fijn alles goed duidelijk hoe je zaak er voor staat

Na een slechte ervaring bij mijn vorige advocaat ben ik door jullie goed geadviseerd en geholpen

Cindy de Bruin

Duidelijke communicatie

Patrick

Snel adequaat en vriendelijk

Henny Smetsers

Zeer goed.

Esther

We zijn super tevreden met de manier waarop Haartsen Letselschade (Metin Celen) alles voor ons geregeld heeft. We werden volledig ontzorgd, overal werd aan gedacht (zowel juridisch, als medisch,... We zijn super tevreden met de manier waarop Haartsen Letselschade (Metin Celen) alles voor ons geregeld heeft. We werden volledig ontzorgd, overal werd aan gedacht (zowel juridisch, als medisch, administratief en verkeerstechnisch), we kregen goed advies en onze letselschadezaak is erg netjes afgehandeld!

Nelly Verschuur

Mijn ervaring is heel goed. Ik werd benaderd door Joyce Crompvoets. Ik heb een heel prettig gesprek met haar gehad en zij heeft mij goed geínformeerd. Ze stelde mij al snel op mijn gemak en... Mijn ervaring is heel goed. Ik werd benaderd door Joyce Crompvoets. Ik heb een heel prettig gesprek met haar gehad en zij heeft mij goed geínformeerd. Ze stelde mij al snel op mijn gemak en het voelde heel vertrouwd Als ik al ooit twijfels had heeft zij mij overtuigd van het feit dat dit goed voor mij zou zijn en dat ik daar recht op had