O Aazzam

Hele fijne ervaring. Ik ben door Joyce Crompvoets goed bijgestaan bij de afwikkeling van mijn zaak. Tevens is zij erin geslaagd wat een andere letselschade kantoor niet in is geslaagd.

Ik ben goed en altijd netjes te woord gestaan en er is mee gedacht.

Mijn complimenten

Michael Roodveldt

Zeer tevreden

Jh Sanders

Vriendelijk en hulpvaardig

Nick Marijnissen

Heel positief. Ik werd goed op de hoogte gehouden en alles werd duidelijk uitgelegd

E.R.

Zeer positief ervaren. Er wordt echt naar je geluisterd

Michiel van Hoof

Desiree is een vriendelijle deskundige vrouw met veel ervaring. Er is echt gekeken naar mijn belang als gedupserde. Goede tussentijdse communicatie bij elke nieuwe ontwikkeling. Kostenloos voor mij,... Desiree is een vriendelijle deskundige vrouw met veel ervaring. Er is echt gekeken naar mijn belang als gedupserde. Goede tussentijdse communicatie bij elke nieuwe ontwikkeling. Kostenloos voor mij, met een prima resultaat. De klant staat hier echt voorop.

Mieke Manders

Heel fijn geholpen door Metin Ceelen in het vervelende proces na het ongeluk van onze moeder. Fijne samenwerking met Metin, duidelijk, op tijd berichten en reactie op onze vragen. Zal hem zeker... Heel fijn geholpen door Metin Ceelen in het vervelende proces na het ongeluk van onze moeder. Fijne samenwerking met Metin, duidelijk, op tijd berichten en reactie op onze vragen. Zal hem zeker aanbevelen!

Hele goede ervaring mee. Snelle afwikkeling en duidelijke communicatie

Encarno Gomez

Heel positiefl, persoonlijk en accuraat.