SAM

De bestelling is snel geleverd in een degelijke verpakking. Ook ben ik erg blij met mijn aankoop zelf.

SL

Zeer positief

Supersnelle levering

B. Eurlings

Goede en snelle service!

Heel vreemd om al een feedback te mogen geven terwijl de producten nog niet zijn geleverd....

Informeren of de producten zijn geleverd/verstuurd

Prima website. Snelle levering en erg blij met bestelde artikel!

Snelle levering.

Geen.

overzichtelijk, ruime keuze, redelijke prijzen

Sommelsdieker

Goede en snelle service! Mooie fotoplank van steigerhout gekocht en voldoet helemaal aan de verwachtingen!

Snelle service, direct mailtje van aankoop gekregen! Foto's komen overeen met het product!

Toen een bepaalde kleur lijstje niet beschikbaar was, kreeg ik een email met het verzoek contact op te nemen om een oplossing te vinden. Er volgde een snelle correspondentie en ook toen ik er nog... Toen een bepaalde kleur lijstje niet beschikbaar was, kreeg ik een email met het verzoek contact op te nemen om een oplossing te vinden. Er volgde een snelle correspondentie en ook toen ik er nog twee extra wilde werd dat pragmatisch opgelost.

Klein puntje van aandacht: Bij een probleem meteen uitleggen wat de issue is (appelgroen wel beschikbaar, donkergroen niet) en welke alternatieven er dan wel en per wanneer geleverd kunnen worden... Klein puntje van aandacht: Bij een probleem meteen uitleggen wat de issue is (appelgroen wel beschikbaar, donkergroen niet) en welke alternatieven er dan wel en per wanneer geleverd kunnen worden (donkergroene zijn er rond 22 januari, maar die en die kleuren zijn wel nu beschikbaar). Die info kwam wel maar ik moest er een paar mailtjes aan wijden.
Verder alle lof!

Wij ontvingen wel track- en trace nummer, maar na telefonische navraag bleek er toch nog niets verzonden te zijn. Het was zelfs niet op voorraad

snelle afhandeling na een klacht

voorraadbeheer kan waarschijnlijk beter

Goede informatie na aankoop

Snelle levering en goed verpakt