's, Weenk

Had 4 lijstje besteld,3 om 1 helaas was er een maat niet. Ter compensatie kreeg ik 1andere voor de prijs van de gene die er niet was.

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste.
Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling.
Met...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste.
Chantal

Linda

Snelle en goede levering.
Product is top met een goede beschrijving erbij.

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de leuke review!
Erg fijn om te horen!
Veel plezier van het aangekochte product en uiteraard graag tot een volgende bestelling!
Met vriendelijke...
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de leuke review!
Erg fijn om te horen!
Linsey

Deze is niet best, jullie vragen om een feedback voordat de levering heeft plaats gevonden.
Website geeft aan dat de artikelen op voorraad zijn.
Als je belt om nadere informatie hoor je...
Website geeft aan dat de artikelen op voorraad zijn.
Als je belt om nadere informatie hoor je dat ze in bestelling zijn bij de fabrikant.
Wanneer ze bij jullie binnen komen is niet bekend laat staan dat jullie kunnen aangeven wanneer ze bij ons geleverd worden.

Geef betere info.

Geen ervaring

Snelle service

Nog weinig ervaring dus geen

Hartelijk dank voor de review.
Wij waarderen dit altijd enorm!
Heel veel plezier ervan en uiteraard graag tot een volgende bestelling!
Linsey

Goede, snelle verzending. Duidelijke communicatie. Je krijgt wel veel mailtjes over 1 bestelling.

Snelle verzending.

Veel mailtjes over 1 bestelling. Zeker 4 mailtjes gekregen.

Positief

vele maten, snelle levering

Ankie

Ik heb bij Signerie gekocht. Blijkbaar hetzelfde bedrijf. Als je op donderdag ruim voor 14.00 u besteld en het wordt pas maandag geleverd dan gaat er iets niet goed. Als je die belofte niet kunt... Ik heb bij Signerie gekocht. Blijkbaar hetzelfde bedrijf. Als je op donderdag ruim voor 14.00 u besteld en het wordt pas maandag geleverd dan gaat er iets niet goed. Als je die belofte niet kunt waarmaken van voor 14.00 besteld de volgende dag in huis, maak er geen reclame mee. Geeft een slecht gevoel. Niet uitnodigend om nog eens te bestellen. Slechte communicatie. Product oké.

Hartelijk dank voor de review.
Normaal gesproken leveren wij inderdaad altijd binnen 48 uur.
Hartelijk dank voor de review.
Normaal gesproken leveren wij inderdaad altijd binnen 48 uur.
Helaas hadden wij in dit geval een kleine achterstand wegens drukte, vandaar dat er een dag vertraging tussen zat.
Dit kan weleens gebeuren door overmacht en wij kunnen dit hierdoor niet op de website aanpassen.
Uiteraard betreuren wij het slechte gevoel dat u heeft overgehouden hieraan maar ik kan u verzekeren dat dit echt incidenteel is geweest.
In ieder geval onze excuses voor het ongemak en mochten er verder nog vragen zijn horen wij dat uiteraard graag.
Linsey

Ik wacht nog steeds op mijn product en heb nog geen track and trace. Mevrouw aan de telefoon was wel behulpzaam.

Duidelijke site goed navigeerbaar.

Strakkere samenwerking met het postbedrijf.

Het gebruikte materiaal is te licht voor een grote poster.

Zwaarder hout gebruiken

Harry de Rijk

Zeer correct.

Duidelijk site perfecte levering.