S.C. de Groot

Snelle levering en nette afwerking. Aan de telefoonverbinding moeten jullie wel wat doen. nadat ik gebeld had en een tijdje gewacht, kreeg ik een vreemde piep waardoor ik dacht dat er iets fout was... Snelle levering en nette afwerking. Aan de telefoonverbinding moeten jullie wel wat doen. nadat ik gebeld had en een tijdje gewacht, kreeg ik een vreemde piep waardoor ik dacht dat er iets fout was met mijn telefoon. Nog twee keer geprobeerd en toen ik een medewerker van u mij terugbelde, kreeg ik narrig te horen: "waarom bede u 13x". Dat vond ik niet kunnen, ben daardoor bijna naar een concurrent van u gegaan.

D. Basma

Ik kreeg goede service.

Niek

Zeer service gericht. Fijn dat de monteur van tevoren de situatie kwam opnemen.

Tony Kalma

Goede service en je wordt met kennis van zakne geholpen

Patrick Meussen

Vestiging De Bilt;

Altijd klantvriendelijk en meedenkend en helpen bij het plaatsen vd vriezer

Josha

Snel geregeld op zaterdagmiddag. Op tijd op afspraak geleverd. Goede service.

Anja

Klantgericht, meedenkend en keurig

Constantijn

Wij zijn tevreden met Elektro World. Alle vragen waren beantwoorden voor een koelkastvries combinatie. Betaling met In3 is alles met de hulp van de medewerker gelukt en de product is volgende naar... Wij zijn tevreden met Elektro World. Alle vragen waren beantwoorden voor een koelkastvries combinatie. Betaling met In3 is alles met de hulp van de medewerker gelukt en de product is volgende naar ons gekomen en geïnstalleerd zoals beloofd! Netjes alles!! Waren allemaal zoals Elektro World Weterings de Bilt!

JM Hessing de Lange

Vriendelijke mensen ! Duidelijk uitleg !