Joma

Goede commentaar aan de telefoon

Dick

Prettig geholpen.

Cindy Taju

Heb mijn klacht verteld over Miele wasmachine. Een advies die best goed om over na te denken, gezien de leeftijd en de kosten.
Dit bedrijf is echt niet op geld uit. Goed om te weten voor een...
Dit bedrijf is echt niet op geld uit. Goed om te weten voor een volgend probleem. Trouwens ik woon tussen De Bilt/Utrecht dus zeker kom ik bij dit bedrijf terug. Toppie hoor Electro World.

Leuke vriendelijke mensen, ik werd goed geholpen

John

Goede uitleg over de e-reader. Vriendelijk personeel.

AvdB

Mooie overzichtelijke winkel. Deskundige informatie ontvangen.

Werken netjes, helpen je goed bij installeren

Arie Overeem

Prima uitleg en advies

Mitchell

Onlangs heb ik bij ElectroWorld een koffiepad apparaat aangeschaft. Ik had wat reviews over dat apparaat gelezen die klopte waarop ik dat ook aan de verkoper vertelde. Er werd goed geluisterd naar... Onlangs heb ik bij ElectroWorld een koffiepad apparaat aangeschaft. Ik had wat reviews over dat apparaat gelezen die klopte waarop ik dat ook aan de verkoper vertelde. Er werd goed geluisterd naar mijn verhaal en advies gegeven. En mocht er wat zijn met een product kan ik daar terecht voor vragen en om ervaringen te delen.

Het eerste contact was wat moeizaam. Ik wist goed wat ik wilde. De verkopen ging een standaart verhaal vertellen maar geen antwoord op mijn gerichte vraag. Een andere verkoper had dit door. Daarna... Het eerste contact was wat moeizaam. Ik wist goed wat ik wilde. De verkopen ging een standaart verhaal vertellen maar geen antwoord op mijn gerichte vraag. Een andere verkoper had dit door. Daarna ben ik goed en naar tevredenheid geholpen.