Van de winkel weet ik niks, niet geweest. Werd telefonisch zeer correct ter woord gestaan.
De afspraak werd zeer correct uitgevoerd.

EJ

Ik kende de winkel niet. Was wel verrast door alles wat daar te koop is.

JHM

Prima zaak, deskundige medewerkers, goede service.

Prima service fijn en goed geholpen

Peter Paternotte

Prima winkel, aardige en deskundige mensen, geode service

Eva

Prettig, fijn personeel, mooie producten, goede sfeer in winkel

van Schaik

In januari 2022 kochten wij bij Electro World Weterings De Bilt een ETNA gaskookplaat en bijpassende ETNA oven. De verkoper deed enthousiast zijn best om de door ons gewenste configuratie uit te... In januari 2022 kochten wij bij Electro World Weterings De Bilt een ETNA gaskookplaat en bijpassende ETNA oven. De verkoper deed enthousiast zijn best om de door ons gewenste configuratie uit te zoeken. Installatie zou een week later plaatsvinden. Toen begonnen de problemen. De monteur arriveerde veel later dan afgesproken (dat was niet helemaal zijn schuld) en liep bij de installatie tegen meerdere problemen aan die hij niet zelfstandig kon oplossen. Na de gaskookplaat provisorisch te hebben aangesloten en de oven los in het keukenkastje te hebben geschoven vertrok hij “omdat hij die dag nog 3 klanten af moest”. De volgende dag belde ik met de winkel om een vervolgafspraak te maken om de installatie af te ronden. Men vertelde mij dat de eerstvolgende mogelijkheid 7 dagen later zou zijn in verband met “grote drukte” en “ziekte”. Ik zou dus een week lang de nieuw aangeschafte apparaten niet kunnen gebruiken. Volgens mij onacceptabel lang maar in een telefoongesprek later stelde Weterings een herstelperiode van maximaal 3 weken nog acceptabel te vinden. Ik heb mijn vaste cv-installateur gebeld en die begrijpt wel hoe hij een klant tevreden moet houden. Mijn installateur constateerde ook een aantal ernstige gebreken bij de provisorische installatie door de Weterings-monteur. Er ontbrak een afdichtingsring in het koppelstuk naar de kookplaat, geen gastape om schroefdraad waar dat wel is voorgeschreven, een koppelstuk dat slechts handvast was aangedraaid. Kortom een onveilige situatie! De oven heb ik na enige eenvoudige ingrepen in eigen beheer wel netjes in het kastje gekregen. Service?? In het vervolg loop ik met een hele grote boog om Electro World Weterings De Bilt heen!

Betrouwbare zaak goede informatie

Prima winkel. Goed personeel.

Goede service, vriendelijke mensen.