Goede service, heldere uitleg en komt afspraken na.

Resie Hendriks/Hendriks

Maken waar wat ze beloven. Doen moeite voor de klant.

Vlot afspraak maken en een vlotte, correcte afhandeling, heel klantvriendelijk

Senna van Welij

Ik ben uiterst vriendelijk geholpen en het contact verliep soepel. Een kundige man die veel weet over zijn vak en ook al je vragen kan beantwoorden. Ook werd echt goed naar mijn wensen geluisterd en... Ik ben uiterst vriendelijk geholpen en het contact verliep soepel. Een kundige man die veel weet over zijn vak en ook al je vragen kan beantwoorden. Ook werd echt goed naar mijn wensen geluisterd en hier een plan op gemaakt. Uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat!

Toos en Martien van den Wittenboer

Het is fijn dat we een elektrowinkel in ons dorp hebben, maar het hangt er vanaf wie hem opereert..en daarover zijn wij uitermate tevreden. Hij is behulpzaam, denkt met je mee, probeert je nooit... Het is fijn dat we een elektrowinkel in ons dorp hebben, maar het hangt er vanaf wie hem opereert..en daarover zijn wij uitermate tevreden. Hij is behulpzaam, denkt met je mee, probeert je nooit iets te duur aan te smeren en staat altijd klaar om problemen op te lossen ook als ze niet door door hem geleverde apparatuur worden veroorzaakt.
Ja wij zijn blij met Elektro Verberkt.

Toos en Martien van den Wittenboer

Tineke Crul

Denken mee

Dirk van Beek

Ik had een Beko machine besteld uit de Electro World aanbiedingsfolder. En ja hoor, op voorraad bij Verberkt en binnen 48 uur geleverd in huis zonder gedoe. Dank aan Lieke, Mirjam en de Grote Baas... Ik had een Beko machine besteld uit de Electro World aanbiedingsfolder. En ja hoor, op voorraad bij Verberkt en binnen 48 uur geleverd in huis zonder gedoe. Dank aan Lieke, Mirjam en de Grote Baas zelf. Top team.

Zeer goed ik ben tevreden.