Martien van den Wittenboer

Zeer tevreden.Zie mijn vorige waardering..Hij blijft op datzelfde nveau presteren.

Petra Nooijen

Erg vriendelijk mensen heel vertrouwd van vroeger uit

Sjef kusters

Prima goede samenwerking.

Fam.Verheggen

Netjes en altijd prettig winkelen. Met goede uitleg over 't betreffende product.

Frans van den Hurk

Altijd goed

Herman Segers

Je krijgt deskundig advies, en de monteurs die indien nodig de apparatuur komen installeren zijn vriendelijk, werken snel, en gaan pas wanneer alles naar behoren werkt.

Fam van Zeeland - Mulders

Gemoedelijke zaak waar we door de eigenaren op een prettige manier geholpen zijn. Alle tijd werd er genomen om uitleg te geven op alle vragen. Toen we de bestelling hadden geplaatst werd meteen... Gemoedelijke zaak waar we door de eigenaren op een prettige manier geholpen zijn. Alle tijd werd er genomen om uitleg te geven op alle vragen. Toen we de bestelling hadden geplaatst werd meteen aangeboden om de situatie bij ons thuis te komen bekijken om er zeker van te zijn dat alles zou passen. Toen bij plaatsing werd geconstateerd dat er toch een extra ingreep moest komen werd dit met vakmanschap opgelost. We zijn echt tevreden. We komen zeker terug bij deze zaak.

Leuke-deskundige verkoper

Jo Hesselmans

Je wordt altijd prettig geholpen met deskundig, persoonlijk advies. Ze staan altijd voor je klaar. Aflevering aankoop prima verzorgd.

Jama

Vriendelijk, duidelijke uitleg, snelle levering.