De Wit

Een klantvriendelijke zaak waar je goede voorlichting krijgt van het product.

Toine

Goede persoonlijke benadering en goed geprijsd.

Els Duijkers-Emmen

De levering en installatie van onze combi magnetron/oven is vakkundig, goed en netjes uitgevoerd. Erg fijn om bij deze " kleinere" ondernemer geslaagde aankoop te hebben gedaan. Een... De levering en installatie van onze combi magnetron/oven is vakkundig, goed en netjes uitgevoerd. Erg fijn om bij deze " kleinere" ondernemer geslaagde aankoop te hebben gedaan. Een aanrader!

Jeannette

Prima geholpen, ook het leveren en installeren van de wasmachine correct gedaan.

Jaap Stut

Goede uitleg en vlot geholpen

Henk

Prettige, uitgebreide, rustige en klantvriendelijke behandeling, met aandacht en informatie.
Een luisterend oor en gericht op de vragen van de klant. Zowel bij oriëntatie in de winkel als na aankoop bij installatie thuis.

J commerenj

Nette zaak goed geholpen aardige mensen

Wil van der Vleuten.

Duidelijkheid , betrouwbaar en prima aftersales.

Joep Kuijsters

Zij tonen aan wat de meerwaarde van een fysieke winkel is. Zeer kundig advies, service en aftersales. We moeten koesteren dat we zo'n mooie winkel in ons dorp hebben.