familie van der Heide

Goede service

Willem Seine

Ze gaven mij een goed advies wat te doen met mijn 11 jaar oude Siemens wasmachine. Niet repareren omdat de kosten te hoog waren in verhouding tot aanschaf van een nieuwe.

D.J. Lodeweges

Klantgericht en klantvriendelijk

van der Mey

N.a.v. het telefonisch overleg hebben we besloten om een nieuwe machine te kopen

Jan Koops

Afspraak is afspraak!

Marcel

Binnen enkele dagen kwam er een monteur om mij te vertellen dat de vaatwasser niet meer te repareren was. 😔
Gelukkig kon er net voor de kerst al weer een nieuwe vaatwasser bij mij worden geïnstalleerd. 😀
Al met al snel en goed geregeld!

Henriet en Michel van Raan

Prima service en je word erg fijn geholpen als klant!

B.G.M. van Gurp

Supergoede service en zeer klantvriendelijk. Men is er altijd behulpzaam.

g. j. stelpstra

Terwijl de grote bedrijven (BCC e.d.) mij konden vertellen dat een inbouwoven van 4 jaar afgeschreven was, kon ik bij Rietman terecht voor een eenvoudige reparatie a E75,00. Snelle service, eigen... Terwijl de grote bedrijven (BCC e.d.) mij konden vertellen dat een inbouwoven van 4 jaar afgeschreven was, kon ik bij Rietman terecht voor een eenvoudige reparatie a E75,00. Snelle service, eigen reparatie afdeling en een vriendelijke lach. Bedank beste mensen!!!

Els Jonker

Door ontbreken van vervangende onderdelen kon mijn oude fornuis niet gerepareerd worden, maar gelukkig werd het nieuwe, bij mijn wensen passende fornuis in no-time geplaatst. Geen gladde... Door ontbreken van vervangende onderdelen kon mijn oude fornuis niet gerepareerd worden, maar gelukkig werd het nieuwe, bij mijn wensen passende fornuis in no-time geplaatst. Geen gladde verkooppraatjes, maar echte service!