Prima en snelle service.

Anneke Woestmaat Kortleve

Duidelijke en vriendelijke en eerlijke uitleg van het aanbod. Snel geregeld, komt op afspraak goed op tijd.

Mooie winkel
Mijn voorkeur gaat naar fysieke winkels ipv internet.

Daniel Veenhuysen

Goed reparatie advies

Andre Provoost

Storing gemeld voor vaatwasser, niet reparabel, nieuwe besteld

T. Schurink

Ze hebben mij zeer goed advies gegeven, ook al ging het maar om een kabeltje die ze uiteindelijk ook nog voor mij besteld hebben.

Johan

Kwam in de winkel van Rookes Rietman in Schalkhaar met vragen over de apparatuur die ik vorig jaar daar kocht.
Van anderen kreeg ik positieve informatie over deze winkel en was er in de winkel zelf getuige van geweest dat klanten vriendelijk bejegend werden.
Maar de manier waarop ik te woord werd gestaan was allesbehalve klantvriendelijk. Mijn vragen werden beantwoord, maar vraag niet hoe.
Het was pijnlijk, terwijl ik niets bijzonders vroeg of onredelijke eisen stelde. Ik ben weggegaan en kom niet meer terug.

W.Tieltjes

Het door mij bestelde werd, zoals altijd,snel geleverd en we kregen weer de goede service. Maar ja,...hier staan ze om bekend!

Irene

Erg vriendelijke geholpen. Goede service