martin simons

Heel goeie zaak wat je zoekt hebben ze veel producten goeie kwaliteit en goeie prijs

Armand Bergers

Afgelopen zaterdag een nieuwe wasmachine gekocht en ik ben zeer uitgebreid geïnformeerd en uiterst klantvriendelijk geholpen door John. Hij kon zelfs gisteren al geleverd worden. Wat een geweldige... Afgelopen zaterdag een nieuwe wasmachine gekocht en ik ben zeer uitgebreid geïnformeerd en uiterst klantvriendelijk geholpen door John. Hij kon zelfs gisteren al geleverd worden. Wat een geweldige service!

Michel.

Goed advies. Goede service. Niet al te groot assortiment.

Jac Nooijens

Erg klantvriendelijk en deskundig!

Hans

Jeroen v Tilburg. Topgozer. Vrijdag om 15:00 besteld, 3 uur later bezorgd

NvNR

Wij zijn heel tevreden over Electro World Hoppenbrouwers Etten-Leur. Uitstekende service. Snel, betrouwbaar en betaalbaar.

Ella Jansen

Heel goed geholpen met de aankoop van een koelvriescombinatie
Heel goed geholpen met de aankoop van een koelvriescombinatie
De bezorgers Melvin en collega waren heel klantvriendelijk en super netjes mijn complimenten voor de mannen, alleen daarvoor zal ik zeker klant blijven

Ella Jansen

Afgelopen week via de telefoon een koelvriescombinatie gekocht
Afgelopen week via de telefoon een koelvriescombinatie gekocht
Maar de bezorgers Melvin en van zijn collega weet ik de naam niet die krijgen van mij een compliment voor het uitpakken en op z’n plaats zetten van de koelvriescombinatie zo netjes en zorgvuldig Blij verrast met de service van de mannen Dankjewel

angelique

Fijn bedrijf en komt haar afspraken na

Prima geholpen