C. van der Werf

Mooie winkel, geïnteresseerd personeel, goed advies en de Asko wasmachine werd keurig op de 1e etage geplaatst en de oude machine afgevoerd. Wij zijn zeker tevreden. Al jaren klant bij... Mooie winkel, geïnteresseerd personeel, goed advies en de Asko wasmachine werd keurig op de 1e etage geplaatst en de oude machine afgevoerd. Wij zijn zeker tevreden. Al jaren klant bij Hoogendoorn en dat blijft zo.

Rob

Zeer goede service,niks is teveel.

Eric Meijnen

Zeer snelle service dat ze snel konden komen

Snelle afspraak, netjes op tijd en duidelijke vriendelijke communicatie tijdens de afspraak. Machine kon helaas niet meer gemaakt worden, dus twee dagen later een nieuwe uitgezocht: vriendelijk... Snelle afspraak, netjes op tijd en duidelijke vriendelijke communicatie tijdens de afspraak. Machine kon helaas niet meer gemaakt worden, dus twee dagen later een nieuwe uitgezocht: vriendelijk geholpen, goed geïnformeerd en snelle levering gepland.

Herman Bosman

Persoonlijk, klantgericht.

Altijd goede service gehad met alles

Gerrit

Nu voor de 2e keer een witgoed aankoop gedaan. Bij een volgende aankoop ga ik zeker weer hier kijken. Goed advies, ze denken met je mee mee en hele goede service

Wim Hoekstra

Snelle afspraak, gode diagnose, directe reparatie

Goede service en op tijd

Ted

Prettige service. Bereikbaar sinds verhuizen