Fenna

Deskundig personeel. Deskundig advies. Mooie nieuwe zaak ook. Wij hebben al vele witgoed apparaten hier gekocht. Al vanaf het begin in de van Nesstraat. Fijn dat ik snel geholpen kon worden. Ruime... Deskundig personeel. Deskundig advies. Mooie nieuwe zaak ook. Wij hebben al vele witgoed apparaten hier gekocht. Al vanaf het begin in de van Nesstraat. Fijn dat ik snel geholpen kon worden. Ruime keuze ook.

Karin van Lokven

Beste service.
Het enige wat ik jammer vind is dat jullie telefonisch heel slecht te bereiken zijn.

jhm souverijn

Goede zaak, prettige mensen

Joyce

Goede service , aardige monteur .
Probleem opgelost .
Vond het wel prijzig €80 voor een half uurtje
Verder prima

Betrouwbaar en de services is geweldig.

Bitiqi

Gebeld om de deurrubber van de wasmachine te monteren. Mevrouw die aan de telefoon had was heel netjes en ze dacht goed mee. Een afspraak op kort termijn kunnen plannen. Super goede service.

Melissa ten Hulsen

Klantvriendelijk, klantgericht en erg open. Hierdoor was het ook niet ongemakkelijk om een vreemde in huis te hebben.
Proffesioneel en behulpzaam. Meneer heeft me erg goed geholpen en laten...
Proffesioneel en behulpzaam. Meneer heeft me erg goed geholpen en laten zien waar het probleem bij mijn wasmachine zat.

Thea

Betrouwbaar en klantvriendelijk