Wilma

Heel klantvriendelijk , meedenkend en eerlijk .

Marian Steehouwer

Biedt altijd een snelle service en goede service! Zo moet het zijn! We verhuren vakantiewoningen in Ouddorp en er gaat wel eens een vaatwasser, koelkast of wasmachine kapot, de gasten krijgen binnen... Biedt altijd een snelle service en goede service! Zo moet het zijn! We verhuren vakantiewoningen in Ouddorp en er gaat wel eens een vaatwasser, koelkast of wasmachine kapot, de gasten krijgen binnen een paar uur een nieuw apparaat en kunnen verder genieten van hun vakantie.

De baan

Service top. Klantvriendelijkheid meer dan top

een zeer tevreden klant

Ik heb het al eerder geschreven dat ik heel tevreden ben met de service van Electro World. Op korte termijn hebben ze mijn telefoon vervangen voor een nieuwe en toen ook de t.v. verdere diensten... Ik heb het al eerder geschreven dat ik heel tevreden ben met de service van Electro World. Op korte termijn hebben ze mijn telefoon vervangen voor een nieuwe en toen ook de t.v. verdere diensten weigerde is die snel vervangen voor een nieuwe die keurig werd afgeleverd. En hoewel ik echt hoop dat er nu niets meer stuk gaat ben ik ervan overtuigd dat de service die ze verlenen perfect is.

C. Lokker

Fijn geholpen en een paar dagen later geplaatst

Piet Troost

Ik werd goed en snel geholpen

Vincent van Wijnen

Een ware samensmelting van verwachting keuze, producten en een super service

Klarie t mannetje