Peter

Goede uitleg en prima service, altijd weer.

Lisette

Gezellige winkel ,personeel is top

RJ BERG

Prima geholpen,sneller dan verwacht!

Rik

Super vriendelijk personeel met oog voor detail, ik kreeg handige tips over het afstellen van de TV in ons vakantiehuisje. Je koopt lokaal en profiteert van de gunstige prijsstelling van Electro... Super vriendelijk personeel met oog voor detail, ik kreeg handige tips over het afstellen van de TV in ons vakantiehuisje. Je koopt lokaal en profiteert van de gunstige prijsstelling van Electro World. Kortom we blijven hier al ons bruin en witgoed kopen.

Judith

Zeer klantvriendelijk, goede service en nemen de tijd voor je.

Herman van Rijswijk

Zeer goede service, mensen denken goed na over het probleem dat je hebt en geven goede voorlichting. Top zaak.

Prima winkel, vriendelijk personeel, vaktechnisch goed geholpen en een prima internet site.

Han S

Doen hun uiterste best

Richard

Deskundig geen zwam verhaal maar juiste kennis en luistert naar je zodat hij het probleem goed kan oplossen

MM

Ik ben prima geholpen, alleen jammer dat er nergens op de site vermeld wordt dat er kosten bijkomen voor plaatsing van de vaatwasser. Dat zie pas je als je de factuur krijgt; daar staat dan op dat... Ik ben prima geholpen, alleen jammer dat er nergens op de site vermeld wordt dat er kosten bijkomen voor plaatsing van de vaatwasser. Dat zie pas je als je de factuur krijgt; daar staat dan op dat je hem zelf komt ophalen terwijl je op de site hebt aangegeven dat hij geplaatst moet worden. Bij telefonisch contact blijkt dan dat er extra betaald moet worden voor het afleveren op het huisadres en de plaatsing. (Die plaatsing is overigens heel netjes gedaan.)