Geert Starre

Heel goede service

Een uiterst betrouwbaar bedrijf . Zeer klantvriendelijk. EWH is voor altijd mijn elektronica zaak.

Bianca

Goede service. Na mijn reservering hebben ze vrijwel direct contact opgenomen om het een en ander door te nemen. Ook werd extra info gegeven zodat ik zeker wist dat de kookplaat geplaatst kon... Goede service. Na mijn reservering hebben ze vrijwel direct contact opgenomen om het een en ander door te nemen. Ook werd extra info gegeven zodat ik zeker wist dat de kookplaat geplaatst kon worden.

Cor

Geweldige winkel , goed personeel.

Jaap van den Berg

A.J.Meijer

Heel vriendelijk personeel in de shop die je helpen met overwegen wanneer je apparatuur wilt kopen, maar zelf nog niet overtuigd bent wat voor jou de juiste keuze is.
Ze nemen er de tijd voor...
Ze nemen er de tijd voor en weten na jarenlange opbouw van ervaring precies waar ze het over hebben.
Buiten de shop heeft Hagedoorn ervaren personeel die hun werk goed verrichten en daarnaast ook vriendelijk en hulpvol zijn wanneer je vragen hebt over door hun geleverde en geïnstalleerde apparatuur.
Voeg die twee samen en je hebt een goed en plezierig bedrijf met ervaren mensen die je gewoon perfect en op een eerlijke manier helpen vanaf de start tot het eind.
Maar ook wanneer je in de tussentijd eventueel vragen hebt nadat je wat hebt gekocht bij hun ben je altijd welkom en wordt je vriendelijk geholpen.
Ik ben bijzonder tevreden hierover en daarom ga ik ook altijd naar hun wanneer ik iets nodig heb dat zij verkopen net als mijn ouders altijd al hebben gedaan.

Alice

Kwaliteit en service

Prachtige winkel
Goed assortiment
Kundige verkopers

Silke

Klantvriendelijk en persoonlijk

Jeanne Hoogeveen

Goede prijs kwaliteit verhouding en prima service