Lucas Westerhof

Zeer betrouwbare , aardige en deskundig personeel in de winkel maar zeker ook in de buitendienst. Hele goede service!

Hilbert Noorman

Vanaf de oprichting van de vestiging aan de Keizersgracht naar ik mij herinner begin jaren 1960 was ik als buurman al klant bij Bart Hagedoorn die ook kennis van zaken had. Online kopen is niet... Vanaf de oprichting van de vestiging aan de Keizersgracht naar ik mij herinner begin jaren 1960 was ik als buurman al klant bij Bart Hagedoorn die ook kennis van zaken had. Online kopen is niet mijn instelling dat breekt maatschappelijk veel af. Het persoonlijke contact in een band van vertrouwen is waar ik altijd mijn uitgangspunt is geweest.

g&j

Persoonlijke benadering ,korte lijnen ,verstand van zaken. Alles nakomen. Mooie overzichtelijke winkel.

B.jasper

Prima zaak , met veel vakkennis

Heel goed fijne monteurs

Tevreden klant

Vriendelijk personeel, snelle levering en uitleg bij het plaatsen.

Goed advies. Snelle service

tamminga

Top bedrijf/goede service/komen afspraken na.

Thijs

Netjes en correct geholpen door electro world hagedoorn

Peter

Snel contact na invullen contactformulier reparatie verzoek. Eerlijk over de wat langere duur voordat de monteur er kon zijn. En nadat bleek dat de machine niet meer gerepareerd kon worden, heel... Snel contact na invullen contactformulier reparatie verzoek. Eerlijk over de wat langere duur voordat de monteur er kon zijn. En nadat bleek dat de machine niet meer gerepareerd kon worden, heel goed geholpen om een nieuwe te selecteren en kopen. Ook daarbij netjes gecommuniceerd over de levering en plaatsing. Fijne service alles bij elkaar.