Lenie garstman

Snelle reparatie denken mee met de klant.

Aksoy

Heel vriendelijk en hulpzaam verkoper.

M. Gouman

Vriendelijke bejegening.
Duidelijke informatie

Perfecte services

Jay

Mijn bestelling was via de website die 3-4 dagen levertijd meldde. De volgende werkdag (zaterdag) belde een filiaalmedewerker mij dat dit niet haalbaar was en het nog 3-4 weken zou duren. De... Mijn bestelling was via de website die 3-4 dagen levertijd meldde. De volgende werkdag (zaterdag) belde een filiaalmedewerker mij dat dit niet haalbaar was en het nog 3-4 weken zou duren. De medewerker vroeg respijt tot maandag om dit uit te zoeken en te kijken of sneller toch haalbaar was. Het werden uiteindelijk 9 dagen - net aan acceptabel. Ik waardeer de snelle reactie, openheid en inzet van de filiaalmedewerker wel erg. Bovendien verliep de bezorging heel prettig en werd op verzoek het verpakkingsmateriaal meegenomen. Voor een hoger cijfer had de levertijd conform website moeten zijn maar dit lag aan de landelijke website - niet aan de filiaalmedewerker(s).

HP van den Akker

Via de website een Bosch WGG04409 besteld. Electroworld gekozen omdat ik graag service uit de buurt wil. Dat hebben ze absoluut waargemaakt, ik vergat bij bestellen aan te geven dat op plaatsen op... Via de website een Bosch WGG04409 besteld. Electroworld gekozen omdat ik graag service uit de buurt wil. Dat hebben ze absoluut waargemaakt, ik vergat bij bestellen aan te geven dat op plaatsen op 2e verdieping was waardoor ze 2x moesten komen. En hebben geen extra kosten geregeld. Top!

Fijne verkoper gehad en goede service

Jan

Goed en rustig geholpen

Gerrie

Ben al jaaaaaaren klant en wordt altijd zeer goed geholpen.