Corrie van Gennip-Hop

Zeer vriendelijke en kundige mensen werken daar. Een glimlach en een koffie staat altijd voor je klaar. X.

Doris

Goed gesorteerde winkel, vriendelijk personeel en goede service.

Charles

Op zoek naar een wasmachine ga je naar Google om te kijken waar die het goedkoopst is en ziet daar dat de machine die je wilt bij Elres de zelfde prijs heeft als bij de hele grote zaken. Van huis... Op zoek naar een wasmachine ga je naar Google om te kijken waar die het goedkoopst is en ziet daar dat de machine die je wilt bij Elres de zelfde prijs heeft als bij de hele grote zaken. Van huis uit heb ik altijd mee gekregen dat de kleinere middenstand het moet hebben van de service en daarom heb ik de machine dan ook bij Elres besteld. Als er dan een probleem mocht zijn weet ik dat dit sneller opgelost wordt dan bij zo,n grote firma. De wasmachine kwam na een week binnen en werd netjes aangesloten door Elres. Toen de monteurs weg waren en we gingen kijken bleek het de verkeerde machine te zijn, de beginnummers waren per ongeluk omgedraaid. Wij terug naar de winkel en dachten dat we wel weer een week moesten wachten voordat we de was konden doen. Zoals bij het bestellen van de machine stond de koffie al weer klaar en kregen we te horen dat ze meteen de juiste machine gingen bestellen en dit ook een weekje kon duren maar dat we de nieuwe machine gewoon mochten gebruiken want je gaat geen twee weken wachten om de was te doen.
En dat is dus de service die je bij die mega firma’s niet vind maar wel bij de kleinere zelfstandige.
Inmiddels is de machine omgeruild en aangesloten door Elres en zijn er erg blij mee.
Bedankt voor de topservice.

A. Spanjaart

Deskundige mensen en je wordt goed geholpen.

Vd bosch

Overzichtelijk winkel klantgericht personeel, kennis van zaken en….hele goede service

Ronald

Er worden goed kwalitatieve produkten verkocht. Ook de service is zeer goed.

Kaantje

Ik ben blij met een bedrijf die niet bij de grote jongem
Ns hoort van wie je dus wel service mag verwachten

Ik laat me niet verplichten

Thomas Brouwer

Splendid

Een degelijke zaak waar je nog als klant behandeld wordt, bij problemen wordt ook altijd meegedacht die op te lossen.