Ed Franken

Prima service

Edwin

Online besteld, dus niet in de winkel geweest. Ze hebben de online bestelling wel snel uitgevoerd, en hebben de bestelling snel bezorgd.

J. de Jong / M. Koopman

Prettige winkel met fijne mensen. Luisteren en adviseren waar nodig. Er was bij ons iets over het hoofd gezien waardoor we verkeerd advies hebben gehad en de bestelde kookplaat niet konden... Prettige winkel met fijne mensen. Luisteren en adviseren waar nodig. Er was bij ons iets over het hoofd gezien waardoor we verkeerd advies hebben gehad en de bestelde kookplaat niet konden gebruiken. Na overleg en zoeken naar een alternatief hebben we het product terug gebracht en is er een nieuw product besteld. Gezien de situatie is Elres ons tegemoet gekomen en heeft ons geweldig geholpen en alles voor ons opgelost. Toen het product binnen was is deze persoonlijk gepracht en geïnstalleerd. Foutje kan altijd gebeuren maar uiteindelijk gaat het om hoe het opgelost wordt. Daarom raad ik iedereen Elres aan. Van ons krijgen ze een dikke 10!!

Edo van Jeveren

Ik raad Elres iedereen aan. Persoonlijke aandacht, uitstekende advisering en snelle levering en inbouw van de apparatuur. Top zaak!

Ronald

Perfect geholpen

Herman v Teylingen

Perfect geregeld

Wim Butte

De enige TOP-zaak in Haarlem en omstreken!

Hans

Klant gericht denken. Naar mijn mening ook deskundig.