Cornelis

Leuke verkoop, met goede uitleg kennis van zakenen service

Trudy

Ruime keuze, veel kennis van medewerkers

Snelle service door zeer klantgerichte, vriendelijke en deskundige medewerkers. Afspraken worden 100% nagekomen.

Dick B.

Nu al een aantal keren grote huishoudelijke apparaten aangeschaft bij en laten installeren door Duynstee. Alle keren goed geadviseerd en vlot en vlekkeloos geleverd door prettige en correcte... Nu al een aantal keren grote huishoudelijke apparaten aangeschaft bij en laten installeren door Duynstee. Alle keren goed geadviseerd en vlot en vlekkeloos geleverd door prettige en correcte medewerkers. In de omgeving Voorhout voor mij het beste adres om dit soort zaken te regelen.

Van Duin

Denkt goed mee en zorgt voor een oplossing bij problemen

RW

Klantgericht, deskundig, servicegericht

Mark

Electroworld Duynstee is absoluut aan te raden.

Electroworld Duynstee is absoluut aan te raden.

Wasmachine was kapot en nog dezelfde dag kwam de Duynstee technische dienst langs: superservice vond ik dat. Helaas was de machine niet meer te repareren en bracht Duynstee een duidelijke en scherpe offerte voor een nieuwe wasmachine uit. Na akkoord is savonds nog gratis bezorgd en aangesloten. Waar vind je zulke service nog? In ieder geval niet bij de grote internet aanbieders waarbij je voor service en ieder extra dingetje nog eens extra moet betalen. Grote klasse Duynstee, jullie zijn top !

Jacques

Top zaak met vriendelijke mensen die de klanten duidelijke uitleg geven over het produkt dat je wil aanschaffen.