Tuin Optimaal

Iedereen die elektronische apparaten nodig heeft die raad ik aan om het hier te kopen. Eerlijk advies, advies vanuit kennis en de hoge service zorgt ervoor dat wij nergens anders meer naar toe gaan.... Iedereen die elektronische apparaten nodig heeft die raad ik aan om het hier te kopen. Eerlijk advies, advies vanuit kennis en de hoge service zorgt ervoor dat wij nergens anders meer naar toe gaan. Wij hebben een nieuwe loods en hadden veel apparaten nodig en daarnaast ook snel. Alles is super netjes afgeleverd!

Mannen ga zo door!

Groeten van Tuin Optimaal!

W van Elsacker

Mensen met verstand van zaken. Zeer vriendelijk

J van Hees-Buysen

Top /Vriendelijk en bereidwillig Personeel die je super goed helpen en je te woord staan ze nemen echt de tijd voor je, een nieuwe aanwinst voor Bergen op Zoom is de Electro World deze zaak beveel... Top /Vriendelijk en bereidwillig Personeel die je super goed helpen en je te woord staan ze nemen echt de tijd voor je, een nieuwe aanwinst voor Bergen op Zoom is de Electro World deze zaak beveel ik ter zeerste een iedereen aan.......

Edith

Wasmachine kapot. Dus dan heb je direct een nieuwe nodig. Electro World BoZ gebeld, Nikky was er niet, maar we zijn geweldig geholpen. Er werd direct meegedacht. En de volgende ochtend om 09:45u... Wasmachine kapot. Dus dan heb je direct een nieuwe nodig. Electro World BoZ gebeld, Nikky was er niet, maar we zijn geweldig geholpen. Er werd direct meegedacht. En de volgende ochtend om 09:45u werd onze nieuwe AEG gebracht en aangesloten door 2 vriendelijke heren. Ze namen de oude mee.
En we zijn super tevreden over de nieuwe AEG. Hij is fluisterstil en ik heb het idee dat de was er schoner uitkomt. Kortom: uitstekende service. Een 10 met een griffel.

Madelon de Breet-van der Vegte

Hele fijne en deskundige service en monteurs.
Hele fijne en deskundige service en monteurs.
Bij het plaatsen van onze nieuwe Siemens inductie kookplaat werd de monteur geconfronteerd met een probleem dat 17 jaar geleden bij het plaatsen van onze keuken is ontstaan. ‘Geen zorgen’ zei de monteur, ik ga niet weg tot het is opgelost’. En een uurtje later was ik de blijde bezitster van een perfect werkende en super netjes gemonteerde kookplaat.
Fijn, zulke vakmannen die echt dat stapje verder lopen met de service!

Bart

Super
Ondanks dat het niet tot hun werkzaamheden behoorde is het voorpaneel netjes en correct afgehandeld

M van Maren

Klantvriendelijk, behulpzaam personeel, eigen bezorgservice

A Melisse.

Fijn bedrijf met veel assortiment, dus ruime keuzen. Met 'n geweldig team personeel. Zowel de verkoop als de bezorging. Top !

c.l bergmans

De service is perfect

Ad

Geweldig meedenkend personeel, wie meedenkt met de klant om tot welke oplossing dan ook te komen