A. Berger

Een goede service, als er problemen zijn worden die snel en goed opgelost. Electroworld Bergen op Zoom bedankt.

JP Jansen

Aardig personeel, geen poeha, koelkastje naar beneden gebracht na aankoop.

W van Elsacker

Zulke fijne mensen die je helpen. Heel fijn.

Paul Linders

Heel behulpzaam en klant vriendelijk

Eric van Eekelen

Veel op voorraad, goed parkeren, leuk team

André giljam

Ik wilde een nieuwe tv kopen.Ik heb mijn wensen voor gelegd aan de verkoper,de verkoper heeft de verschillen uit gelegd van verschillende modellen,zodat ik de juiste keuze kon maken.De tv is thuis... Ik wilde een nieuwe tv kopen.Ik heb mijn wensen voor gelegd aan de verkoper,de verkoper heeft de verschillen uit gelegd van verschillende modellen,zodat ik de juiste keuze kon maken.De tv is thuis gebracht en aan gesloten en in gesteld.de monteur was behulpzaam en vriendelijk.
Het personeel in de winkel is vriendelijk en behulpzaam.

Henny

We zijn in onze vraagstelling erg goed geholpen. En bij de afhandeling van de aangekomen bestelling ook prima geholpen.

C.J.v.NIEUWBURG Bergen op Zoom

Fijne mensen , zeer klantvriendelijk, goede uitleg van de producten, als je een probleem hebt word het gelijk opgelost, had zelf een probleem met een radio en er werd gelijk een monteur naar het... Fijne mensen , zeer klantvriendelijk, goede uitleg van de producten, als je een probleem hebt word het gelijk opgelost, had zelf een probleem met een radio en er werd gelijk een monteur naar het huis adres gestuurd en loste het probleem direct op. dit is pas service. ik zou geen ander weten die dit doet . sjapo sjapo . blijf zeer zeker vaste klant van Electro World Bergen op Zoom . Dit is pas een goede winkel.

Prima service, vriendelijke en behulpzame mensen.
Van de aankoop tot de plaatsing zat maar 2 uur tussen.
Ongelooflijk!!

Ad

Fijne winkel, ruim opgezet. Vriendelijk personeel