Wim Visser

Zeer goede ervaring met Bas Baake. Vriendelijke, vakkundige / deskundige en vooral ook eerlijke inlichtingen gekregen van Bas en andere medewerker. Die behulpzaamheid heeft ons overtuigd om tot... Zeer goede ervaring met Bas Baake. Vriendelijke, vakkundige / deskundige en vooral ook eerlijke inlichtingen gekregen van Bas en andere medewerker. Die behulpzaamheid heeft ons overtuigd om tot koop over te gaan bij Bas Baake.

Jacob

Personeel is erg vriendelijk advies hadden ze meer mogen uitlegen over verschilde Maschines wat verschillen zijn enzo dit geval (wasmachines) maar veder tevreden ze leveren en halen netjes op goede... Personeel is erg vriendelijk advies hadden ze meer mogen uitlegen over verschilde Maschines wat verschillen zijn enzo dit geval (wasmachines) maar veder tevreden ze leveren en halen netjes op goede ervaring

Snelle levering, goede uitleg en vriendelijk! Zéér tevreden!

Prima, helder in antwoorden

Hans Kamphuis

Ondanks dat we de tv niet bij Bas Baake hadden gekocht, maar online, heeft hij ons uitstekend geholpen toen de Samsung tv van 3,5 jaar oud, gebreken begon te vertonen. Hij heeft de tv naar Samsung... Ondanks dat we de tv niet bij Bas Baake hadden gekocht, maar online, heeft hij ons uitstekend geholpen toen de Samsung tv van 3,5 jaar oud, gebreken begon te vertonen. Hij heeft de tv naar Samsung gestuurd en het is daar gerepareerd. Samsung was ook coulant zodat de reparatie niet te duur was. Top geregeld. Volgende keer zeker een tv via Bas Baake(of iets anders).

Fam. Agterhuis

Prima winkel.
Zelfs als er een probleem(pje) is, proberen ze altijd een goede oplossing te zoeken.

Henk Buursen

Prettige bediening en veel keuze

Komt afspraken na, goede voorlichting en super service!

Diane

Uitstekende uitleg en erg deskundig

Leo Rouhof

Goede service